Tuesday, August 22, 2017

3 nap/ 2a...


4:00 AM
Hajnal 4 van, olyan negyedoraja ebredtem fel.Nem mondhatom, hogy az ehseg ebresztett, inkabb a kutyak ugatasa,
Korulneztem, kineztem de csak a zart ablakon at, nem lattam "vendegeket", nem tudom mit ugattak, az is lehet az ugatas miatt gyorsan tavozott, aki itt volt.
Amikor egyedul vagyok, mindiig Karen jut eszembe a Tavol Afrikaban.Ha a nyaraloban lennek, meg igazibb volna a fak novenyek miatt.Mindegy, a jatek igy is jo.Varok en is, mindig varok valamire vagy valakire.Osszehasonlitom magam vele es megallapitom nekem azert sokkal konnyebb.MI telefonon beszelunk, uzeneteket kuldunk , sot fotokat is.
Tegnap foton megkaptam egy faragott ladiko kepet, ami jo lesz karkotoknek.En meg elkuldtem a fotot ahogy locsolunk, en es a csapat.
Mar megittam egy fel uveg vizet, 3dl-es.Egy tompa ehsegerzet van a gyomromban.Mas bajom nincs.
Most visszafekszem, folyt.kov.
6:50 AM
Panda hazajott, mindenki kapott enni, simogatast, nehany jo szot
En megittam a viz masik felet.Talan tompa fejfajast erzek, de csak jon es el is mulik.A gyenge ehsegerzet mar a vizivassal sem mulik, allandoan jelen van.
Kint jo a levego, matol lehulest kapunk, ennek az eloszele mar itt van, megerintett, mondhatni  korbejart, ahogy kineztem.Nem tudom mit vegyek fel, plusz ehes vagyok:) jo kis kombo egyutt.
Azt hiszem hosszu lesz ez a mai nap.A yoga es a meditalas viszont hatarozottan hasznos.


*pic from net