Monday, August 21, 2017

3 nap/1.


Lassan 10 ora, kezdek almosodni, egyedul vagyok napokig most, de le akarom irni torteneseben, pont az aktualis erzessel.
Ez csak azert fontos, mert igy konnyebb megcsinalni az egeszet, amire adtam a fejem.
Bar a  vasarlasban es meg szamos egyebben nem vagyok eros, fegyelmezett de az evesben mindig az voltam.Ha valami feszulni kezdett a derekamon, masnap mar egesz biztosan nem ettem.Jelentos dietara szerencsere soha nem is volt szuksegem.
Evek ota nyaron mindig mashogy eszunk, valamit kizarunk az etrendbol, pl a hust, vagy iden az osszes szenhidratot, koreteket, tejet, sot a gyumolcsot is visszabb fogtam.Nehany grillezes alkalmaval megengedtem egy egy kukoricat, vagy ananaszt, mert egyebkent ezek is tiltolistan vannak.
Kellemes volt a nyar eddig, nem volt melegem talan csak ketszer, de akkor 37 korul jart a higany.
Erdekes cikket olvastam a koplalalasrol, ha harom napig vegigcsinaljuk ugy mindent bennunk ujraindit, sokat erosodik az immunrendszer is pl.
Nem szedek gyogyszereket, megmertem vernyomasom , pulzusom, le is jegyeztem.
BP:136/88
pulzus: 82
Vizet ittam kb 2 litert ma.Semmi mast, bar teat engedi izesites nelkul de inkabb maradtam a viznel.Delutan 4 korul korgott a gyomrom eloszor, ittam vizet, elmult.Most erzek valami enyhe ehseget de birhato, ennel voltam mar ehesebb maskor , ugy, hogy napkozben raadasul ettem.Kivancsi vagyok magamra meg tudom e csinalni, valtozik e valamelyik eredmeny, es egyaltalan hogy elem tul.Mit fogok erezni holnap este, igen, ez a kovetkezo lepes, a holnaputanban nem szeretnek gondolkodni egyelore.
Megyek aludni, Lola mar hangosan horkol..nem tudom melyik lesz a rosszabb a horkolas, az ehseg  vagy esetleg a ketto egyutt?...joejt nekem:)