Thursday, August 31, 2017

házak...


...barmennyire lassitottam, huztam, elroppent az augusztus, holnaptol mar eR beture vegzodik a honap neve.Milyen sokat kell majd varni ujbol az eS-ig.
Vagy majd elropul az ido akkor is?
Ejszaka 5 fok lesz, mondtak be a radioba, ruhat vasaroltunk Csilinek, o mar most fazik.Kapott egy csikos kotottet, egy dzsekit kapucnival, egy szabadiodruhat..amire adidog van irva es csikos, mint az adidas:D
Ma 18 fok korul volt..ahol sutott a Nap ott meg nyar, arnyekban viszont hideg volt mar..az ev ketteszakadt igy, nem is evszakokra, csak nyar es telre..az ejszakai repuleseket idezte fel..innen mindig ejjel indultam, es lattam a valasztovonalat, amikor a Fold masik felen mar hajnalodott..az ejszaka es a nappal vekony valasztovonalat..mindig elbuvolt.
A ferjem elvitt magaval kedden, ma jottunk haza..az epuletek, a hazak , a nagysaguk , az erot sugarzo tekintelyuk maskor is hatnak ram, de most ujra nezve jobban, mint egyebkent.
Egy nyaklanccal oldottam magamban a sovargast, mert egyik masikban igen, is el tudtam kepzelni magam:)