Wednesday, May 25, 2016

Az én kertem...

 ...dezsavus leirva, mert volt mar ilyen bejegyzesem abban a masik eletemben,a masik blogomban.Az a kert olyan volt,mint Ginger a MACSKA, A KERT...olyan nem lesz mar..lehet lesz jobb, szebb, de olyan, mint az soha nem lesz.Ahhoz mashogy kotodtem, sokkal erosebb lelkesedessel..vele egyutt elveszett az egesz, mert amit egyszer megel az ember, kesobb gyomorban marad osszerandulaskent.Az az erzes utana mindig ismeros lesz, veled el.
Az ember sokszor azzal foz, ami van..gondolom en a kertemmel kapcsolatban.Igazan nem is kert, inkabb kocsibeallo, parkolo stb.Most szedd ossze magad Agnes..mondtam magamnak, amikor vegre abbahagytam a nyavalygast.Amikor mindannyian itthon vagyunk, igazan nem sok hely van.Maradt tehat a kerites menten, a sarkok, es a sullyesztett resz.Regen itt rakhattak le a szenet a pincehez.A lepcsolejaro ajtoval  ma is megvan.Csak kisse dekoraltam, mint mindent:)
Eloszor ugy volt, hogy nagyon rovid ideig leszunk itt..ennek ugye 4 eve.Mi mindennel igy vagyunk..vagy nem tudjuk mi a rovid, vagy nem tudjuk mi az eleg.Aztan kozben millio fordulat valtotta egymast..mig  tavaly megszuletett a nyaralo..az kb megpecsetelte a varosi eletunk sorsat.Ha el akarunk es el is tudunk szokni a varosbol, mar nem kell eladni hozza  a hazat.A varosi eletnek is szamos elonye, kenyelme van...csak akkor tudja az ember igazan,amikor itt hagyja rovid idore:)
Tavaly mar szepen beviragoztattam hatul..visszanezve is igazan gazdagon szinesedett ki minden.Maradt ket novenyem, tuleltek a telet..az egyik az orgona, a masik egy kicsi bokor.Ez tetszik nekem, jo vagyok hozzajuk, halasan adjak vissza.
Mar mindent belultettem, kaspos, minden szinten kertem van.Majdnem fuggokert:)Bar vehetnek csodas elemeket is, de az nem en volnek.Igy lesz a tavalyi    grillben pompas viragkert, meg a talicskaban, a letran, kis taskaban, kalapban...ez olyan en vagyok egeszen.Minden viragba   borul a kezem nyoman.Mar ismerem minden zugat.Hogy kell ugyesen oldalazni a beultetett faronk es a kocsi kozott, hogy le ne torjem valamelyik hajtast.Hogy kell figyelnem a lepcsonel, van egy kis melyedes, ne okozzon meglepetest a bokamnak.Hogy kell figyelnem a kis orgonara, sok vizet igenyel, azonnal kokad, ha egy nap elfelejtenem.Igy jelez.Szoval ez mar az en kertem, ha nem is az  a kert, de az enyem:)