Friday, May 13, 2016

fázisokról,kapcsolatokról stb. fecsegek...


Ha erzelmileg osztalyoznam az ev honapjait, az aprilis lenne a legerzekenyebb egy ideje.Pozitiv erzekenysege B. szulinapja, aztan mndjart masnap az ideerkezesunk evforduloja, majd  ebbe a hazba koltozesunk evforduloja, Panda macska szuletesnapja es meg szamos egyeb, vagyis erzelmileg telitett a honap feltetlenul.Mintahogy en magam is es talan ez az oka annak, hogy keveset irok.Befele fordulos leszek ilyenkor mindig, majd elsodornak az esemenyek , csak azt veszem eszre sehova nem irtam reg.
Kozben eszreveszem a lassan zoldbe borulo tajat, a habos feheren viragzo fakat, kedvem volna nemelyikbe belaharapni, annyira konnyeden kinaljak pompajukat.Lehuzott ablakkal jovok megyek, vilagitosan sargall az aranyeso,bimbozik az orgonabokor, hamarosan bekoltozik egy csokor hozzam is, tudom jol.
B. szuletesnapja Apr.12-en volt, turorudi tortat kert megint,mar nem fagyi torta a kedvenc. A torta lapjahoz 2-3 tojasbol irja elo a csokis piskotat.Vallat rantottam magamban, ha mar osszekoszolok ennyi talat, sutok rendesen 6 tojasbol.Igy is tettem, szep lett a lap, kettevagtam.Az also lett a turorudi tortae, es mikozben keszult, azon toprengtem mit kezdjek a masik lappal.
Valami pie lenne jo(kozben tudom,hogy a pie teszta nem piskota), jutott eszembe a film.Van egy film, Pincerno a cime, Kerry Russel a foszereplo.O suti es maga almodja meg ezeket a piteket.Mindnek erdekes neve van:) szoval ilyen lesz , felhasznalom a megmaradt hozzavalokat.
El is neveztem:Semmibol nem volt eleg pie-nak:)
A lapra a megmaradt habot osszekevertem feketeeperrel, eperrel, malnaval, ezt kentem ra.Kisse pupos , kup alaku volt, azt a reszt ugyesen levagtam  kenes elott majd az epres habra tettem.Igazan keves haromfele eperizu lekvarom volt, rakentem.Maradt fel doboz eper, kettevagtam, szepen elhelyeztem oket, majd leontottem a maradek csokival.
Azota mindenki pie-t ker tolem.El is neveztem, pie fazisnak azt, amiben most vagyok:D
Mar emeletes pie is keszult, very berry emeletes pie nevvel:) de aztan lesz meg: hagyj beken pie, johetne mar a tavasz pie,makacs no pie, a szotlansag szigete pie..stb:) Ahogy irtam :fazis.Ki fogom noni, illetve sutni magam belole :)
Egy hete  eppen egesz nap filmet  forgattak az utcankban, sok fontosnak tuno ember nyuzsgott.A forgalom csak idoszakosan volt leallitva, tobbszor jottem mentem, nap vegere mar ismeroskent udvozoltuk egymast:) Miota mienk ez a haz, ez  a masodik forgatas.Az elsonel meg nem laktunk itt, de emlekszem hogy jottem , sietve be a hazba, lesni az ablakbol.Akkor lezartak az ut nagy reszet.Steven Spielberg film volt.Atmaszkoltak a hazak elejet, a mienket is, de elotte szerzodest kotottunk, meg fizettek is erte, ha nem is sokat.Hulyeskedtem a lannyal,hogy majd a kasszasikernel is jelentkezzen.Szoval a multheti nem ekkora volumenu volt, meg neha Panda is belesetalt a masfel fulevel.Telen jott haza serulten, az egyik fulenek hianyzik a csucsa, meggyogyult szepen, csak erdekes.Masfelfulu miakolos  macskam:)
Kozben tobb konyvet kaptam,kozottuk egy kekszes konyvet, csupa keksz recepttel,  igy atsutottem magam egy ujabb fazisba, kekszek..vagy ahogy mi mondjuk cookies(kukiiiz:).Mogyorovajas, feket-feher , dupla csokis.
Ket keksz kozott  gondolkodom a ferfi noi kapcsolatokrol, melyben szerintem az egyik mindig "iranyitobb".Ha egyforma eros egyenisegek , idonkent valtozik a szerep, mint egy kepzeletbeli kotelhuzas, de ha az egyik erosebb, a masik ha szereti, alarendeli magat.Valahol kozeputon talalkozni kell, kulonben nem mukodik.Es ki mondja meg azt, hogy rossz alarendelt szerepben lenni? ha szeretunk, semmi baj nincs vele.Nem aldozat a lemondas egeszen addig, amig megmarad az En is.Amig tudunk magunkkal is idot tolteni, torodni.
Az udvarban minden talalhato edenyt beultettem, lefestettem a padot is.Mivel csupa beton es a kocsik betoltik, igy eleg keves helyem van, de kihasznalom rendesen.Raadasul a kert ketszintu, most az also szinten ugykodok, klassz kiulos lesz, csak a viragokat latom majd, nehol a kocsi kereket is:)Ha elkeszul megmutatom.Pillanatnyilag bamboo terelvalaszto utan lotok futok, mert bar neten rakeresek de az uzletben sokszor massal talalom magam szemben.
A nyaraloban meg nem voltunk:( nem az en hibam.Talan ez valtotta ki a fontebbi szosszenetet az alarendeltsegrol:)amiben eppen en vagyok most.Egy kapcsolat hosszu tavon vallom,hogy csak igy mukodik, megoldasokkal, nem megszakitasokkal.
Nehany ruhat is beszereztem, lenvaszonos, fodros is  van benne, de arrol majd maskor.Ugy erzem magam, mint amikor megnyilik a hosszan elzart palack, csak beszelek, beszelek...:)
Jojjon nehany foto, hogy nem csak a szam jar...

A cherris torta az Audrey konyvbol van, a liszt nelkuli csokitorta...  mennyei:) a cherry  az en otletem volt:)