Friday, May 20, 2016

a névreszóló kanál...

 B. amikor megszuletett, a korhazban masnap reggelire "tejbepapit" kaptam tobbek kozott.A rizses tejes keverek erdekes(robbano) hangot ad, amint raontjuk a tejet.(Amikor kicsi volt, odadugtuk a fulunket ugy hallgattuk egyutt.) Ez egy semleges izu, nem edesitett, fozott/szaritott/sutott rizs, ami hideg   tej hozzaadasaval nagyon finom.Akkor ettem eletemben eloszor es vagy annyira ehes voltam vagy valoban kulonlegesen finom, de azonnal szerelembeestem a rizzsel.Egesz kicsi dobozban volt a kiszereles, azt  lehetett megbontani es beleonteni a tejet.Meg most is emlekszem az elso kanal izere, mennyire ettem volna meg, de azzal varni kellett, amig hazajottunk.Itthonra aztan mar nagyobb   csomagolasban hoztunk.Ha elutaztam, nem volt  olyan alkalom,hogy ne kerult volna a borondbe egy dobozzal.Nem ettem akkor mar naponta de heti egyszer biztosan, kellett , mint egy amulett:)
Ma mar este ha igazan nem tudom mit akarok, akkor eszem egy kis bogrevel.Konnyu, jo erzest ad, olyan mintha ettem volna valamit de nem is.Csak a jo jon at belole.
Par hete vasarolunk a ferjemmel, amikor meglatom a dobozt, egy kanal a cimlapon.A sajat rizsis kanalad..azonnal vettem persze es mivel nem olvastam el a szoveget, csak a kanalat lattam, azt hittem ha hazjovunk mar azzal fogom enni.Nem.A doboz belsejeben volt egy kod, amibol kettot kellett gyujteni, vagyis megegy dobozzal venni, regisztralni a Kellogg's oldalon, beirni a kodokat, kivalasztani a kis figurat , akit a kanal nyelere kepzelek, beirni a nevem, elkuldeni.A valaszban leirtak, kb 90 nap mulva lesz sajat, nevreszolo rizsis kanalam.
Vegulis nem lett belole 90 nap, csak harmincvalamennyi, amikor megerkezett(tegnap)
Nagyon szep, piros csomagolasban, illik a pottyos rizsis bogremhez.Azota titokban mar B.nak is rendeltem egyet, igaz o nem eszi, de kanalbaratok meg lehetunk:)
21 eve eszem rizsit, egyidos a fiammal,1 nap kulonbseggel, de az nem szamit ennyi ido tavlataban.Ha neki is lesz kanala, olyan mintha visszamentunk volna idoben es ujra megszuletett O, es a rizsiszerelem:)
Mar sokszor mondtam ragaszkodo vagyok, kitarto, ez is egy ilyen szelet az eletemben,ami bizonyitja:)