Monday, August 3, 2015

fecsegve...


 Kedden  siman vettem az akadalyokat a birosagon.Ez un.adategyeztetesi megjelenes volt, ujbol szeptember 15 en lesz talalkozo, (nem hiszem, hogy uj ruhat veszek megint:).Lehet bunosseget elismerni, megegyezest kerni, vagy targyalasra vinni az ugyet.Tele voltunk opciokkal, ez azert megis demokracia meg, gondoltam.
Csak a nevem kellett szepen hangosan elismetelni, betuzni az Agnest, hiaba, nem gyakori nev itt...es elismetelni, hogy kit kepviselek,milyen kapcsolatban vagyok vele,  majd atadtak a masolatat a vadnak, egy egesz paksameta, ala kellett irnom, hogy atvettem.
A ruhamat egyedul a ferjem dicserte meg, azt mondta nagyon szep vagyok..a biro, ha jol lattam senkire nem nezett ra, csak az elotte allo listat pipalta, jegyzetelte, az ugyesz beolvasasa alapjan.


/mas
B. megjegyezte a kovaszos uborkam ugy nez ki, mint egy Frankenstein kiserlet, nem erti hogy tudom megenni.Turo rudit is csinaltam, erdekes azzal nem volt baj, eltunt az egesz a hutobol.
A macskak kaptak egy uj talat, a kutya uj jatekot, hogy ne maradjon ki.

Az evesrol:. A tornacon van egy szekreny, aminek a fiokjaban a szerszamokat organizaltam, ha  a ferjem fozes kozben csavarhuzot ker tolem, tudjak adni..szoval a macskak ott esznek font.A kutya lent.Kulon vettem oket, mert Ginger egyebkent is moho, az apjat felreloki, Panda meg olyan udvarias, hogy csak hatralep es ul, nezi ahogy eszik, akkor is, ha neki egy falat sem marad.Most meglattam ezt a  ketszemelyes talat, es megoldodott minden.Igy  Ginger is csak a sajatjat eszi es az apja sem marad ehes.
Amig egy feluleten ettek macskak kutya, az volt meg az erdekes, hogy kiosztottam az ennivalokat, felkockazva, kis falatokra es megszagoltak, majd Panda helyet cserelt Lolaval, ette az ovet, Lola meg a macskaet.Ezt meg most sem ertem, de igy most nem tudnak cserelni, mindenki eszi rendesen a sajatjat.Neha Lolat fel kell emelnem, hogy ellenorizze a macskak mit kaptak, de csak ennyi, akkor megnyugszik.


Regen igertem, ha ujbol eljutok abba a bizonyos konyvesboltba, ahol falakon keresztul csak naplot arulnak, lefotozom.Tetszik meg ahogy belso atjaras van a kavezoba, es a konyvek mellett arult egyeb dekoracios targyak is.Megakadt a szemem az Elfujta a szelen, es egy konyvon, aminek a boritoja nagyon szep.Beleolvastam hatul, a foszereplo Agnes nevu, tehat mar csak ennel oknal fogva sem hagyhattam ott:) ilyen szempontbol meg soha nem vasaroltam konyvet, kivancsi leszek milyen hatassal lesz ram.Vagy csak egy elhamarkodott, idiotik dontes eredmenye lesz.Nem, az nem lehet.
Na es egy uj naplo, aminek a boritoja fogott meg, a bicaj kulonosen, meg egy kulcsos akaszto.Meg mindig sok targgyal tudom korberakni magam, szepekkel.Valamifele vedekezo mechanizmus azt hiszem.
Hosszu hetvegenk van, olyan nevtelen unnep ez, senki nem tudja megfogalmazni.Faradt es nyugtalan vagyok, egyszerre.Nem tudom koze van e  a sok esemenynek a mult hetbol, a teliholdnak masodszor is agusztusban, a hirtelen jott melegnek, ami egeszen egy hetig tartott, a tegnap esti esot hozo hirtelen legaramlat el is mosta mara.
Arra gondoltam, mikozben keszitem a mai napot, kint fogok fozni es ma eszunk hust..az emlekekert a nok a felelosek.Mi vagyunk azok.Valami plusz hozzaadasaval, ami egyentol fugg, mindenkinek megvan a sajat plussza, azzal teszi nem csak szep emlekke az esemenyt, de sajatossa.A ferfiak feladata ezeket meglatni, eszrevenni, fejben tartani, kesobb visszahivni, beszelni rola.:) Este hazimoziztunk, egyutt a csalad.Ezert B. a felelos, mindig fontos szamara, hogy legyenek ilyen napjaink neha, hogy egyutt nezunk filmet itthon es kozben megbeszeljuk.


Azt vettem eszre  ujbol keveset fotozok, irok, mar a kezzel irott naplomba is..egyik naprol a masikra megundorodtam a cappuccinotol is, errol meg mindig szeretem azt kepzelni, hogy csak atmeneti.Valtozom, ilyen apro, jelentektelennek is mondhato jelekkel.Nem minden valtozasomat szeretem, megsem tudom kivedeni..erdekes.











* a foton : az epulet, a birosag hatulrol, a tobbi nem szorul magyarazatra