Tuesday, May 19, 2015

összefoglalva...

Napjaid olyan es annyira tarlmasak, ahogy es amennyire megtoltod azokat/en

Ennek a gondolatnak a kovetkezmenyekent ma is koran keltem, a hosszu hetvege ellenere.
Meg csak reggel 9 volt, de mar annyi minden tortent.Most este 10 mult, es csak ujra gondolni is  hosszu nap volt,tuzijatekkal zarodott.A nyar elso unnepi hetvegeje volt ez, nyari idojarassal koszontott. sok napsutessel +30 fokkal.
A macskak jol vannak,(Ginger elso ejszakai kintmaradasat is tuleltuk) a kutya is, meg mi is.:) a kert sarkaban a zugomat kisse tovabb bovitettem, kozben nehany szaz merfoldet is megtettunk.
A fozesi valsagom cekla felhasznalasaval bovitettem.Burgonya salata sult ceklaval ma, oriasi siker lett.Meg nekem is nagyon izlett.
A viragokba menekules minden lelkibajra gyogyir.3in 1 a szinekkel, az illatokkal, a formak valtozatos szepsegevel.Vettem egy hibiszkusz "fat" a pad melle, jol kiemelik egymast.Ezekkel a nagyobb novenyekkel az a gondom, hogy orias meretu cserep kell, amit nem is mindig arulnak es ha igen is, akkor onmgaban is nehez, homokkal egyutt meg alig tudom mozditani.Mivel a mokusok sok bosszusagot is okoznak az orom mellett, fontos, hogy tudjam mozgatni a novenyeket, sokat kell takaritani utanuk.Most is ket cserepet tortek szet:( persze meglattam benne a jot, majd valami mozaik kepet csinalok, vagy feldiszitek vele egy cserepet(hogy meg nehezebb legyen:))
A hibiszkuszt vegul ugy oldottam meg, hogy egy muanyag vodor aljat kilyukasztottam 3 helyen, az oldalara papirokat ragasztottam es lefujtam festekkel.Eleg szep lett.


 kozben elalmosodtam:)

hetfo ejjel, majus 18.