Tuesday, September 23, 2014

váratlanul...


...talalkoztam valakivel, akit ket es fel eve nem lattam, azota a   telefonszama is megvaltozott.A felkeszuletlenul  alakult kenyelmetlen erzestol indittatva ideadta az uj szamat, hogy oldjam a vaghato feszultseget megigertem  hivom.
Ket napig koroztem a telefonnal, lendulettel nekifutva a hivasnak, majd mindig meggondolva, atgondolva az esetleges beszelgetest, a valaszokat, inkabb elfutva, elmenekulve eloluk.Vagy csak maradva ott, ahol vagyok, a ketesfelev bezarult , megszokott biztonsagaban.
Szamtalanszor kaptam mar ugy levelet, hogy feltem elolvasni, torkomban dobogo szivvel fogtam hozza, es mig a vegere ertem tobbszor meghaltam , hogy a kovetkezo gondolatsorral ujraelesszem magam.

Aztan egyszercsak  nem gondoltam semmit, nem jatszottam le elore mindket oldal lehetseges szocsereit, csak siman hivtam, majdnem esz nelkul, vagy inkabb tovabbgondolas nelkul.
Azt hiszem 8-ig szamoltam a kicsorgest, amikor kinyomtam, nem vartam tovabb.3 az tul keves lett volna, elmenekulos, de a 8 eppen eleg ahhoz, hogy megnezze ki hivja , atgondolja o is az ujra gyomorba feszkelo kenyelmetlen erzest es inkabb ne valaszoljon.Bennem meg megmaradt egyfele varakozas, eppen elfoglalt volt es majd hiv, talan 3 napig, amikor mar nyugodtan mosolygtam mindkettonkon.Igy volt, van jol.En hivtam.O le is tagadhatja.Mindkettonknek kifogastalan ervelese van, ha esetleg ujra osszefutnank ketesfelev mulva.

5 comments:

  1. talán,
    nem tudom,
    csak hangosan gondolkozok, én mit tennék

    te ismered jobban a szitut,
    csak szeretném, ha tudnád, ismerős érzés, amiről írtál

    ReplyDelete
  2. Katalin Kedves:)

    Tudod ez egy olyan helyzet, amikor a telefonszam volt a levezetes a beszelgetes helyett es valahol mindketten ereztuk, vagy tudtuk ebbol nem lesz ujra baratsag.Vn akivel megszakad valamiert, megis ha talalkozunk ugyanott tud folytatodni, van akivel elszakad orokre.Erre irna valaki bolcs, oka volt az elszakadasnak:)

    ReplyDelete
  3. Koszonom, hogy hangosan gondolkodtal..nem fog hivni, valahogy ereztem amikor hivtam, hogy ez lesz.Mar jo, amikor le tudom irni, mar eleg jo:)

    ReplyDelete
  4. S most legalább kiírtad magadból!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszaj Aniko, addig csak ragodom az ilyenen, igy meg olyan, mintha letennem.:)

      Delete