Monday, September 8, 2014

a könyvtolvaj...


olyannyira, valoszerutlen, netovabbja, csipkezett,kodfatyol...

Felkeszuletlenul irtam le nehany szot a kedvenceim kozul.Vannak kedvenc szavaim, szeretem oket, ha van lehetosegem hasznalom is mind.
Aki ennyire szereti a szavakat, mint en, ajanlom a kovetkezo filmet, konyvet.En a filmet lattam, de meg fogom szerezni a konyvet is.Meg a sorrenddel sem lesz bajom, hogy filmen mar lattam.
A   vegen csak az jutott eszembe, milyen szep es tiszta, es hogy az emberek milyen szepen szerettek egymast.Annak ellenere, hogy a keret haboru es a halalon keresztul meselodik, megis valami nagyon torekenyen szepen.
Es ugy orultem, hogy ehhez a filmhez keszult a cobbler.Most joideig nem nezek filmet, hogy ne rontsam el az erzest , amit adott.Cobblert viszont fogok sutni, amig van friss barack hasznalom ki az alkalmat.Hamarosan almafesztival.