Saturday, April 5, 2014

visszatekintve...

Add caption
Kedvenc mondasom atirt verzioja: Az igeret szep szo , akkor is, ha nem tartjak meg, jar a fejemben, es kivetelesen senkire nem vonatkozik, csupan onmagamra.Mindig szamonkerem magam, mindig ertekelek, merleget allitok, sajnos legtobbszor ugy erzem keveset csinalok.Ezert most visszaneztem a naplomban mi az, amiket "elkovettem" ebben a hazban, ahol nehany het mulva ket eve elunk.
Ablakos kilatast , ablakulest, rozsaszin fotelt, tulipanos padot, minikertet, viragos talicskat, preselt hoviragot festett hatterrel, nehany suba is volt stb..ezek mind en vagyok.Kozben dolgoztam, sutottem foztem, fotoztam, irtam, majdnem meghaltam, utaztam..hol igy , hol ugy, en kepzeletben is jol tudok, meg el is faradni benne.Es persze csaladoztam, baratoztam, jokat is tettem.

Ezert van szuksegem a rendrakasra fejben is, ne biraljam magam, legyek neha elegedett is.Es legyek vidam, nevetos , mert az kevesebb energival bir, mint a rossz kedv.
A kedvenc mondasomhoz visszaterve, magamnak igertem egy uj alkotast, amit jo ideje halasztgatok, mert jott az uj munkakor, elvesz sok energiamat.
De majd most, most szoritok idot, ha lassan is, es ha kozben a feher szoba, a furdoszoba meg csak folyamataban van, de pihenni kivanunk toluk, most keramia mozaik asztalt fogok csinalni.Igen, ma megvettem az anyagokat hozza.


Aruhazi parbeszed a penztarnal ma, mert egy arunak kerestek az arat, amit vegul ajandekba kaptam, mintadarab leven.:


penztaros- ugye Miss On nem kanadai?
en- nem, de mibol a megallapitas?
penztaros- a megjelenese, a lenye egeszen mas
en- azt hiszem koszonom, mert most hirtelen nem is tudom ez pozitivum e vagy nem:)
penztaros- pozitiv a megallapitasom
en- jo, akkor elarulom europai vagyok, magyar
penztaros- nagyon szep hetveget kivanok!
en- viszont szepet! nekem mar az:)















* a mozaik minta csak minta, mert en biztosan nem leszek ilyen ugyes, de igerem megmutatom, ha tokeletlen lesz is!!