Monday, April 14, 2014

amikor nem csak a partot fotózom...

 A rozsaszintol inspiralodtam, a Sheratonban sokszor vacsoraztam,eppen ott a felirat folott. A tornyok..amikor vegre felfedeztem a zoom gombot.A mokus a legujabb baratom , elneveztem Mozartnak..
A tojas, amit a kirakati ruha inspiralt. 
Viragaim vegyesek..az elso megjeleno elok, es nehany nem igazi..
A kirakatot nezve , magamra kepzeltem mindket ruhat,es setaltam bennuk, majd megraztam a fejem, nappal ne almodjon az ember lanya..:)









5 comments:

  1. Mozart mókus odajár hozzád?? :) de aranyos azzal a kis gombszemével:)

    hááát, tény, hogy szép ruhákat mutattál, de én abban hasra esnék :), meg hová is vonulnék olyan szépséges ruhában?? :O

    Sheraton név jól hangzik, biztos nagyon elegáns hely...

    fura látni a kopár fákat, de nem csodálom, hogy késésben van, nagyon hosszú és kemény teletek volt...

    szép hangulatos a tulipános sarkod:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepzeld nehany hete jar, tegnap meg szo szerint vart:))hoztam neki mogyorot, eppen azt eszi a kepen.
      A ruhakat szivesen felprobaltam volna, meg akkor is ha eskuvoi:D

      A Sheraton szep emlek, utazassal kapcsolatos volt, szamtalan rendezven volt ilyen jellegu.Annyira nem volt kulonleges, epiteszetelig:)

      En meg rugyeket sem latok a fakon, pedi nagyon keresem a szememmel.

      Es persze kozben a Husvetra is keszulok..:)

      Delete
  2. Azt a fehér ruhát elfogadnám, csak hova vegyem fel? Tetszik ez a mókus dolog, mondhatnám: jellemző!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:) nem fogunk osszeveszni, en ugyis a rozsaszin fele hajlottam inkabb.:)) majd iszunk benne egy teat a kertben:)
      Mozart ma is vart, egyre baratsagosabb!

      Delete