Sunday, April 27, 2014

kommunikáció...


Van az a mondas: a hallgatas is egyfele kommunikacio, bar az en verziomban a hallgatas, a kommunikacio halala.
A fotozas elkapott pillanatok megallitasa,  rogzitese.Ugyanolyan pillanattal soha tobbe nem fogunk talalkozni, mert egyszeruen keptelenseg.
Minden heten a parton vagyok, de ilyen szinunek meg soha nem lattam a vizet.Tavolrol ketszinu volt, a kozelben egeszen vilagos, tavolabb sotetkek.
A fak rugyeiket bontjak, lassan, ovatosan.
A fotozas ellenere levellel tudok a legkifejezobben kommunikalni.Harom igeretem volt , akiknek irok levelet.Nehany napja eldontottem, hogy igenis , vasarnap leulok es megirom a leveleket.Osszeszedtem gondolataimat , leultem, es bar nem sercegett a papiron a toll hegye, de az ujjaim szaguldoztak a billentyun.

Arra van idonk, amire szakitunk.
Nekem ma levelirasra (is) volt.




9 comments:

  1. Gyönyörű fotók! A két színű víz ahogy összeér az éggel mese szép....
    Kívánok további szép napot, és hetet!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt hiszem most a foto eppen ugy adta vissza, ahogy a valosagban lattam.Ritka az ilyen:)
      Koszonom! Neked is nagyon szep hetet!:)

      Delete
  2. Igen, Ágnes- arra van időnk. És úgy szeretném, hogy értelmesen szakítsak időt.
    A te világod különleges:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Julia:) nekem sem mindig sikerul, esetleg leirva:)
      Itt meg igazan tavasz van, szepen lassan bujik elo a termeszet:)

      Delete
  3. Jártam ám nálad, ennyire tellett. Víz színe, fények játéka, s tényleg jókor lenni jó helyen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pontosan..jokor jo helyen:) ezert jarok hetente, mert neha ilyenbe futok bele.Vagyis mindig masba.

      Delete
  4. Nagyon szeretem a szojatekaidat Gabika!:)) bizom benne sok szep kepet fog adni az egyebkent eleg sokaig lustalkodo termeszetunk az iden:)

    puszillak!:) es koszonom!

    ReplyDelete
  5. A negyedik képet kiválasztottam fő-főnek :)

    Igen, a hallgatás sok mindent kifejez, szerintem is...

    ReplyDelete
  6. Draga Csilla:)

    Nagyon mehorultem Neked, koszonom a kedves beszamolod! Oszinten szolva olyan picik mellett nekem sem lenne idom blogokat latogatni.
    Csodalatos, amit irtal magatokrol, es hidd el az is eppen olyan szep, mint az en partom.Az anyasag az egyik legszebb a vilagon, es valoban ki kell hasznalni veluk mindne pillanatot, mert eleg gyoran felnonek:(

    Nincs miert bocsanatot kerni , mert en soha nem neheztelek, ezt mar megtapasztalhattad:)Csak tolts minden idot a lanyokkal, gondolom a pici is szalad mar:))

    Nagyon szep nyari napokat Nektek, puszillak!:)

    Szeretettel, Agnes.

    ReplyDelete