Thursday, June 10, 2010

A táska.

Draga Amelie:)


Most jottem haza, es egy csomag vart, amit mar vartam.
Ezt a taskat Amelie-tol rendeltem, o keszitette, azonnal beleszerettem a szinekbe es hat a kulso
sem utolso:)
Megjegyeztem a hajpantot a blogjaban, hogy milyen otletes, es mennyire tetszik, es O nem felejtette el.
A nevre szolo monogramos telefontartotol es a leveletol meg szo szerint eltort a mecses, kipityeregtem magam:)ja es a paras szememtol volt csak nehez olvasni, az irasod teljesen jo:)
Nagyon nagyon orulok, es koszonom, holnap mar biztosan csuklani fogsz, mert mutogatni fogom mindenutt:D

Puszillak es KOSZONOM!

4 comments:

  1. Úgy izgultam, hogy vajon tetszeni fog e neked élőben is a táska, meg a meglepik... :) Nagyon sok szeretettel készítettem őket, használd őket egészséggel és sokat. :D
    Attól tényleg féltem, hogy nem lehet majd elolvasni az írásomat, kellemetlen, de a sima papíron nem írok valami szépen. xD
    Majd mindenhová viszek magammal vizet, de én csak örülök, ha emlegetni fogsz. ;)

    pusziii :))

    ReplyDelete
  2. húúúú de csodáltam mindig az ilyen kreatív embereket, akik képesek ilyen aprólékos, tökéletes alkotásra. Gratu ügyes vagy Amelie, Ágnes neked meg legyen benne sok örömöd:)

    ReplyDelete
  3. Amelie:)

    Nem volt miert izgulnod, de en is ilyen vagyok kulonben:))Nagyon -nagyon tetszik, a csuklomra akasztva maszkaltam a kertben:D

    Aludj jol, puszi:)

    ReplyDelete
  4. Lili koszi, mar nagyon sokat orultem ma is:)

    szia:)

    ReplyDelete