Tuesday, June 15, 2010

Elköszönés.





Kedves Olvasok!Egyszeri, neha , rendszeres beterok!:)


Kozel egy eves lett a blogom.Amikor kezdtem nem tudtam, hogy milyen lesz, ilyen lesz, mas, elkepzelesem sem volt.Csak ugy kezdtem irni.Aztan talaltam egy oldalt, ahol kis mesekonyvszerube kotik majd, a posztokat, amit en valasztok ki.Borso babymnek szanom, ez ugy irasok kozben fogalmazodott meg bennem.Nem egyeni es nem is egyedi az otlet, lattam filmeken, vagy olvastam ilyenrol, akik igy is korvonalazzak magukat milyenek voltak, milyenek, amikor nem latjak oket, amikor csak ugy vannak. Korabban naplot irtam, kezzel irodott, abbol is szanok nehany oldalt beleszoni es kepzelem, hogy olyan oldalam is rajzolodik, amit esetleg nem latunk, meg akkor sem, ha naponta egy levegot szivunk kozosen. Amelie egyszer azt irta, sokat tanult is a bejegyzeseimbol, talan B.is fog.Akkor mar nem csak firkalas volt:) Koszonok minden kedves vagy nem kedves hozzaszolast, es orulok mindenkinek, akihez ha csak keves ideig is de valami kozom volt, valami dolgunk volt egymassal:) Az e-mail cimem:szerenyke@yahoo.ca Ha barkinek, barmiben segithetek itt megtalal. Vidam es esemenyekben gazdag nyarat kivanok Mindenkinek!
Nehany fotoval intek good bye-t:)

10 comments:

  1. Ágnes! Hiányozni fogsz! - halljunk azért Rólad!

    ReplyDelete
  2. Ágnes!!! Ugye ezt nem mondod komolyan:-(! Nagyon hiányoznál, ha végleg elköszönnél. Ez olyan hirtelen jött. Valahogy az életem részévé vált, hogy néhány kedves ember írását nap- mint nap elolvasom, amik néha jókedvre derítenek, másszor könnyeket csal a szemembe, vagy csak egyszerűen van min elgondolkodni. Te is e szűk kis csoport színfoltja vagy. Sajnálnám, ha múltidőben kellene ezt írnom. Szép napot:)

    ReplyDelete
  3. Banyuc:)kolcsonos lesz:)


    Lili Kedves:)
    Fogok erre valaszolni, mert mindig valaszoltam, olyan ez nalam , mint a koszones.
    Nem tul reg kapcsolodtunk, de eleg volt ahhoz, hogy kiszurjam, ertjuk egymast, talan neha szavak nelkul is:)
    Szep estet kivanok:)
    puszi

    ReplyDelete
  4. Neked is hasonló jókat, és örülök, hogy olvastalak...

    ReplyDelete
  5. bera:)en is orulok, hogy olvastal, hat meg annak, hogy ezaltal en is olvashattalak.
    Valamilyen szinten minden blog, amibe beleolvashattam megmozgatott, de a Tied volt az egyik olyan siku, ami nagyon kozel all, olyan uj szempontokat adtal, amikrol nem tudtam, hogy vannak.Mindezt ilyen fiatalon, nagy tisztelod lettem, es tavol all tolem a csopoges, de a dij is igy erlelodott meg bennem.Mai vilagban, es ez nem olyan bezzegazenidomben mondat akar lenni, de a mai vilagban jo ilyen fiatalsaggal talalkozni.A legjobbat kivanom Neked, a szerelemre vigyazz, kevesszer fordul elo :)

    puszillak:)

    ReplyDelete
  6. ó, hát belepirultam soraidba! köszönöm :)

    ReplyDelete
  7. Agnes, miert? miert hagysz itt bennunket? latod, mennyiunk eletenek resze lettel! es ez nagyon jo... nekem legalabbis az. (volt?)
    mindenesetre tiszteletben tartom a dontesed, barmi legyen is az. de szeretnem, ha tudnad: orulok, hogy igy, ismeretlen ismeroskent blogbaratomnak tudhattalak.
    minden szepet es jot,
    xoxo
    oximoron

    ReplyDelete
  8. Draga Oximoron:)

    Te voltal tudod az elso:)

    Az igazi indokom az, hogy az utobbi idoben tul sok rossz tortenik a vilagban, es szegyellem a sajat problemaimat ha osszemerem azokkal.Mondjuk egy arvizkarosult, vagy egy munkanelkuli, vagy egy kilakoltatottal.
    Csak szenvedellyel tudok csinalni barmit, es nagy odafigyelessel, meg egy ilyen "szemelytelen"blogot is.
    Most egy un foodbank-ban fogok kisegiteni, dobozkba kell csomagolni a szabad oraimban.

    Termeszetesen Ti is hasonlo ertekuek voltatok mindahanyan, akiket itt ismertem meg, csak valahogy ugy erzem fizikalisan is tennem kell valamit.Valaki egyszer azt mondta, aki eloben ismer, hogy csak akkor erzem jol magam, ha log a nyelvem a sok feladattol, igaza volt:)
    A blogbarat megtisztelo , kituntettel a megnevezessel, es kolcsonos, nagyon orulok, hogy elsokent bejeloltel:))
    A legjobbakat, es legszebbeket kivanom Neked es Szeretteidnek!

    puszillak, olellek
    Agnes.

    ReplyDelete
  9. Kedves Ágnes!

    Az Ég vigyázzon Rád! :)
    Hiányozni fogsz, de sohasem foglak elfelejteni! Köszönöm, hogy vagy!

    Sok szeretettel:

    Theo

    ReplyDelete
  10. Theo Kedves:)

    Csak teged tudnalak ismetelni.Minden szepet kivanok viszont Neked, es a fotoidban neha ott leszek egy egy gondolattal:)
    Nem az a fontos mennyi idot toltunk valakivel,hagy e urt maga utan:)Egy egy hajnalban keszult fotoban szamomra Te is benne vagy.

    puszillak, olellek
    Agnes.

    ReplyDelete