Wednesday, January 27, 2010

window shopping

B-Anya Te miert irsz blogot?, nem vagy maganyos

-Ne butaskodj, szerinted csak azok irnak?

B-igen, mert nincs kinek elmondaniuk

-En azert irok, mert neha olyan gondolataim vannak, amire nem biztos , hogy pl Te kivancsi vagy, es megsem szeretnem, hogy elvesszenek.Szeretnem majd sok ev mulva ujraolvasni .

B-Kar , hogy nem lehet elmenteni egy disc-re:)

-Igen, nagy kar, egyszer erzelmekrol gondolkodtam igy, jo lenne elmenteni es amikor minden megfelelo ido, helyszin, elovenni:)


Szeretek kirakatot nezni, kocsibol is, bar lassan elmegy a kedvem. Par eve azon rokonyodtem meg naponta, hogy miert kell kirakatba tenni koporsot, ha nem is multa felul, de melle kerult a napokban latott wc uloke.Nem tudom, talan velem van a baj, de valahogy nem illett a kepbe, bal oldalrol egy izleses antik uzlet, jobb oldalon kavezo, a ketto kozott pedig kulonbozo wc ulokek. Azt hiszem a wc uloke is azon termekek kozott van, amit nem hirtelen meglatok es beszaladok venni egyet, mert dejohogy meglattam, eppen ezert nem ertem mit keres a kirakatban.Egy zuhanyrozsa, vagy egy torolkozo tarto az meg elmegy, de ez valahogy sehogy nem akar.Visszaterve a koporsora, ki volt nyitva, mintha hivogatna nezd milyen kenyelmes vagyok, szep selyem belsovel...hat nem is tudom.Valoszinu nem voltam egyedul a felhaborodasommal, mert eltunt a kirakatbol, arra nem is akarok gondolni, hogy esetleg eladtak. A kirakat vasarlasnak az a lenyege, szerintem, hogy nezegetjuk , elkepzeljuk, magunkon, esetleg az otthonunkban, de valami hatart szabni illlene.A koporsoban nem akarom elkepzelni sem magam, sem senkimet, es hasonloan a wc uloken sem.Megha szabad is a gondolat, es nem latunk egymas fejebe, de gondolni sem akarom, hogy aki megnez egy ilyet, vajon kire gondolhat kozben kit kepzel oda.