Saturday, January 2, 2010

Éjjel és Nappal




Korbe utaztam a blogokat es megnyugodtam, hogy nem csak en vagyok nem bulizos, igy kedvem van irni is az utolso es elso orakrol. Azt hiszem onnan ered ez, hogy mar koran arra a megallapitasra jutottam, hangulatot nem lehet tervezni.Lehet egy utazast, hogy mikor es meddig es mit viszek es mennyi penzt , de meg ezeket sem mind teljesen mernoki pontosaggal.Reszt vettem mar nehany bulin, nem tudok pontosan szamot adni, de talan ketjegyu szamot is elerne, ha nagyon nagyon meg akarnam szamolni.Olyan tipusu ember vagyok, akinek semmilyen alkohol vagy egyeb szerre nincs szuksege ahhoz, hogy jol erezzem magam es masok is engem kellemes tarsasagnak fogadjanak el.A bulik tobbsege, amin reszt vettem alkoholrol, uvolto zenerol es az alkohol hatasa ala kerult emberek nem feltetlenul kolcsonos vonzalmarol szolt.Erdekes igy, meg csak kicsit sem pityokas allapotban figyelni egy ilyen bulit.Most nem is ezek a regi bulik a fontosak,Itt sok helyen van szabadteri rendezveny az ev utolso napjan, tobbek kozott en a Niagarahoz vagyok kozel, igy ott is.Csodas kivilagitast kap, ha ho van , emeli a szepseget, de a nagyon hideg is, ahogy szinte gozol a nagy mennyisegu viz, mert melegebb, mint a levego homerseklete.Ide keszultunk mi is, de a nagy esozes elmosta, ejfelkor latva , sokakat megsem allitott meg.Amit meg szeretek benne, ejfel elott haza indulni, hogy elkeruljuk a nagy tumultust, amikor a tomeg egy emberkent szeretne a kocsijaig eljutni, szoval ejfel elott elindulni es amikor ejfelt mond a kocsi radioja, megallni es koccintani, a nagy semmiben,az akarhanyas merfoldjelzesnel, csillagvilagitasban.Elovenni a piknik-kosarbol a pezsgot es poharakat es CHEERS! Ez helyett en most lestem, hogy mikor jelenik meg a blue moon, a tobbiek bosszantasara, mert tarsasoztunk es kiraktunk egy klassz Beatles puzzle-t. Hatterben retro zene ment, feeling az volt.
Uj ev napjan setalunk a to parton, es persze, csapok a homlokomra , hogy miert is a sok ember, es a parkoloban is gyanusan sok auto.Hiszen ilyenkor van a szokasos polar bear furdozes.A batrak bemennek megmartozni a nyaron is kb 6 fokos vizben, most a levego homerseklete volt -23.Tegnap meg ahhoz is volt eleg agysejtem, hogy rajojjek miert allnak dideregve annyi ideig a levegon.Hiszen igy hutik le a szerevezetuket, es amikor mar csontig elfagytak, na akkor egy futty jelzesre egyszerre berohantak, volt aki el is merult, de volt akinek eleg volt, hogy csak a combjait csapkodta a hullam, szamomra a latvany is:)Nezem a hold utan kekre elszinezodott emberkeket, es probalom megfejteni mi lehet a jo ebben az extrem cselekmenyben, de csodalom is oket, en keptelen lennek kockaztatni egy meghatarozatlan ideig tarto megfazasos betegseget.Rejtelyes mosolyt oltok, mert a meleg nyarra gondolok, en majd inkabb akkor leszek hos:)Fotonak csak egy nyaron keszult vizeseses kepet tudok csatolni, a hold ugye nem sikerult, a parton meg semmi nem volt nalam.