Monday, December 28, 2009

birtoklási vágy




Meg kell tanulnunk vagyakozni az utan, ami a mienk..van az idezet.Ebbol kovetkezik, ami a mienk , azt birtokoljuk, es nincs abban semmi rossz, pedig mily sokan felnek ettol a szotol.Birtoklas, birtoklasi vagy, kiben ne lenne, es mennyivel szebb , mint a hasznalat, hasznallak.Mar elso hallasra sem tetszett a hasznalni szo, kulonosen, ha szemelyhez kotodik, magaban foglalja, hogy hamarosan le lesz teve, irhatnam eldobva.Legtobben a birtoklasi szot kritizaljak, hogy milyen onzo az ilyen ember, a legonzobb megis a hasznalos, nemde? Es mi koze ennek a gondolatmenetnek a boxing dayhez?Pedig van,sok is. Nem volt kedvem elrontani a hetveget, mert kepes vagyok percek alatt a sajat hangulatom, masokerol ne is beszeljunk:)Nem volt tomeg, nem volt tulekedes, nem volt feelingje, nem tudta visszaidezni azt a korabbit, amikor eloszor tapasztalhattam meg.Bizonyara koze van a valsagnak, a piacvandorlasnak mas foldreszre, a bizonytalansagnak.A XX szazad az amerikaiake volt, a XXI-ik Kinae lesz olvastam a minap.Az is elkepzelheto oda vandorolt a boxing day is, meg a hangulata is, vagy csak a hangulat, itt meg maradt a nev, ami mar szinten mas, boxing week-re van modositva.Ez is valamifele onbecsapos remenykedes lehet meg.
Arra gondoltam, ahogy bolyongtam az ures uzletekben, es nezelodtem, es rajottem ilyen van nekem, es ilyen is, hogy most hazamegyek es szeretem azt, ami az enyem, mert elkepzelheto, hogy masok is ezt teszik.A fogyaszto tarsadalom elert egy szintet, mintha flood lenne..mert kinek ne lenne szazhuszonhatfele ilyenje meg olyanja.Magamon vettem eszre, hogy eloszor oromet okozott, mert jo , hogy van lehetoseged birtokolni, de amikor a szurke pulcsibol is van mar husz csak fazonban kulonbozik, akkor valoban le kell allni es szeretni, azt ami van, es nem hazahozni a huszonegyediket.Neha el tudtam veszni en is a materialisban, de csak kicsit.
Mielott birtoklom, mindig megvilagosulok, hogy igazan az igazi orom az, akivel megoszthatom, annak a birtoklasa, akivel birtokolhatok, targyakat es egymast .Ez meg Karacsony utonak is ideillo.