Tuesday, December 15, 2009

A hógömb






Az angolban van egy olyan mondas, hogy : careful what you wish for,'cause it just might come true someday, vagyis, vigyazz mit kivansz, mert egy napon meg beteljesul.Ez most az en esetemben mondjuk jol sult el, mert, hogy is volt?
Nem talalom egyelore a magyarazatot, de vasarnap valamiert eszembe jutott gyerekkorom kedvence ez a kis havazo csodagomb, mert nekem akkor az volt, maga a csoda.Ugy kepzeltem valaki varazslatos modon bezart oda egy pillanatot a telbol, es igazi csodakent eletben is tudja tartani, mert hiszen akarmikor akarom, ha tavasz van, ha meleg nyar, de megrazom es hull a ho.
Abrandoztam errol egesz delutan, nem akart kimenni a fejembol, es el is hataroztam egyet veszek , mert pillanatnyilag nincs is nekem.Toprengtem, hogy karacsonyi ajandeknak is nagyszeru, es vajon ki az, aki eppen ugy,eppen annyira tudna orulni neki.Nem tudom ki hogy van ezzel, de en neha olyan masok szamara semmitmondonak tudok csudamod orulni, hogy felfedezni velem, megkerdojelezik elmemet:)de ez nem zavar engem.Ok nem tudjak, azt amit en.
Az elet apro oromeit, a minden napra jutokat.Azt hiszem ez is egy ilyen es nem cserelnem el semmiert, meg a toronyora lancostol is keves lenne, azt mondanam:sorry, but no, absolutly not a chance kedves uram...
Igy voltam tehat, jatszottam a gondolatokkal, meg parbeszedek is letrejottek, es azt vettem eszre ugy telt el a hetfo, hogy nem vettem meg , sot mi tobb, ki is ment a fejembol, pont olyan gyorsan tavozott, amilyen hirtelen szuletett ez a gondolat.
Ma meg eppen beesek, turelmetlen kopogas, de nagyon ismert, B.tud igy kopogni, meg meg egy a szivemcsucskeben levo, szaladok, ez most B.Latom nagyon izgatott, gepiesen puszi, valasz a kerdesekre es mar huzza is elo.-Nezd anya, nezd mit hoztam Neked!
-Mi vagy Te, valami gondolatolvaso , vagy varazslo?-esek egyik amulatbol a masikba
-Nem tudom anya, de olvasd el alul Te mi vagy!-vigyorog teljesen elgedetten onmagaval...mit lehet erre mondani?perfect moment, perfect memory someday...