Tuesday, January 5, 2010

Leértékelt szerelem



Sex shop , 30% kedvezmeny, olvasom ma vezetes kozben. Senkit nem szeretnek megbantani, aki ilyen helyen latogato , ezen a tolem, az en vilagomtol nagyon idegen helyen. Csak valahogy mokasnak tunt, ahogy belegondoltam.Mar az is kirivo, hogy a sport ruhazat mellett van.Mert mi van ha valaki elindul venni, egy tornacsukat, es veletlenul elbambulva rossz ajtot nyit meg.Haat azt hiszem nem a futastol lesz melege, amint korulnez, hogy hova is csoppent.Kulonosen ha a figyelmes kiszolgalo azonnal megkerdezni mit is szeretne..es ha jol sejtem, az ilyen eltevedt vasarlo a leheto leggyorsabban lelepni szeretne, helyrehozni az artatlan hibajat.Mert abban egeszen biztos vagyok, hogy futashoz szukseges sportcipo helyett semmilyen egyeb kelleket nem tudnak ratukmalni. Valsagos eveket elunk, ugy fest az elet minden teruleten, ha csokkenteni kell az arakat , es meg hatalmas plakatokon reklamozni. Igy jutottam el a gondolathoz, hogy ha megis valaki beteved es vasarol is valamit, elmondhatja ha valsag van is, de az a'gyban ez nem erezheto:)

5 comments:

  1. Ez gáz. Mármint az olcsóság...pedig valakinek ez a "gazdagság". Hogy nem jut más, vagy maga nem akar mást, nem tudni...

    ReplyDelete
  2. Ez nálunk is így van, de vajon mit is jelent az a gazdasági válság, és valójában kit érint a legjobban. Nagy beszéd, sok hűhó a semmiért, én így jellemezném. Akár hová is elmegy az ember vásárolni, mindenhol nagy leértékelések vannak.
    Nem kell túl gazdagnak lenni, ugyanakkor vannak olyanok is, akik ennek ellenére sem vetik bele magukat, inkább spórolnak, vagy tényleg nem tehetik meg. A sex shopra inkább nem válaszolok, mert nem az ízlésem, ez is csak az emberi marhaság egyik kitalációja.

    ReplyDelete
  3. A sex shop és a szerelem között pedig szerintem egyáltalán nincs kapcsolat.

    ReplyDelete
  4. Az emberek sokkolva vannak es szinte vaditva olyan szamokkal, amivel kepzeletben sem tudnak mit kezdeni.Agyjatek az egesz, sajnos a hirkozlesi forrasok mar szinte csak negativ elojelu dolgokra vannak hasznalva, felelemben tartas roviden, es meg fizetunk is erte.

    A sexhop es a hasonlok, ebben is egyet ertunk.
    Erzelemhez, kulonosen ilyen szep erzelemhez, mint a szerelem, abszolut semmi koze.Ezert is irtam, mar az is folhaborit miert olyan helyen van elhelyezve, ahol barki lathatja.Nem akarnek tudni sem arrol, hogy ilyen vilag is letezik.Nem hiszek abban, hogy amit "arulnak"kinalnak ebben a csupan piacgazdalkodasos vilagban, szoval nem hiszem, hogy barmibol, mindenbol vennunk kell.

    ReplyDelete
  5. Nálunk is Decatlon mellett van.
    Mindig olyan üzlet mellé teszik, ahol nagy a forgalom, mert ez a biznisz, de azért egy nagyon
    észrevehető, megkülönböztető jelzés található ezeken az üzleteken. Egy nagy piros karika, benne a 18-as számmal. Ez érthető és szerintem alap dolog. Szerintem nem szabad ha az ember teljes elítéléssel legyen az ilyen dolgok iránt, mert rengeteg életvitelben lehetne találni valamilyen kivetni valót. Vannak olyan emberek, akiknek erre szüksége van, de ez az ők saját magánügye. Én megvagyok nélkülük is, nem csámcsogok rajta. A véleményem meg van, de különösebben nem szoktam ilyen dolgokkal foglalkozni, mert sokkal fontosabb dolgok is vannak az életben.

    ReplyDelete