Sunday, May 26, 2019

szerelmes dal...

 Neha az embernek, vagyis nekem, az olebe hullik az, amit annyira akar.Sokszor jartam mar igy.
Tegnap, vagyis szombaton B. megkert kiserjem el festeket valasztani, felujitja lakreszet.Szereti az izlesem, menjek segiteni.Nagyon megilletodom ilyenkor es orommel megyek.A barkacsboltnak is van kerteszete, miutan megvolt a festek es minden egyeb, megkertem nezzunk be a novenyekhez mielott fizetunk.
Hirtelen csak ott alltam elotte, a rozsafa elott..olyan 20-30 fa lehetett.Ovatosan nyultam az arcedula fele, aztan hirtelen tagra nyilt szemmel nagyot nyeltem.Az ar a negyede volt az elozonek, amit lattam a masik aruhazban.Mondom B.nak, menjunk egy kort, szeretnem atgondolni, nem voltam felkeszulve ekkora oromre:) vagy talan menjunk es majd alszom ra egyet.Anya valassz egyet tiltakozast nem turoen mondta.Szerinted vegyem meg? kerdeztem vissza.Ha te nem, en veszem meg, valaszolta. Jo, akkor segits valasztani..azt a rozsaszinut mutatott ra..es mar ki is emelte, mielott meggondolom magam.A kocsiban az utasterbe tettuk,nehogy megseruljon hatul.Ultem mellette , ugy neztem, mintha arra varnek , hogy felebredjek, csak almodom az egeszet.Nagyon finoman megcirogattam, amikor meglattam a nevet..love song-szerelmes dal a neve vigyorodtam el:)
Itthon vagyunk..megkertem hogy hozza fel, kaspot keresek neki.Az egyik jazmin a legszebb porcelan cserepben feszitett..sajnos elvettem tole, mert a kornyeken korulneztem de nem talaltam megfelelot, ami a love songhoz illene.A jazmin ment egy kek szinube, a rozsafa ment a zold cserepbe.Persze ezt megelozte a neten valo keresgeles, az osszes kornyeki aruhaz latogatasa, de nem volt sehol kedvemre valo.
Az atultetes siman ment..elszaladtam taplalekert, azt vizben kell keverni, locsoloval megontozni.Minden rozsam kapott, meg akkor is ha most eppen a rozsafa a kedvenc.Van eleg sok bimbo rajta, kivancsian varom a viragzast, az ujabb fotokat .
Nem feledkeztem meg a sajat nevelesemrol sem,majd neki is csinalok helyet itt font ,ot meg dedelgetni kell, sok torodest igenyel..
Reg voltam ilyen , ennyire boldog viragtol.:)


  ebbol en nevelek fat, remelem:)