Monday, May 20, 2019

reggel a város..

 Reggel 7 utan valamivel indultam varosi korutra.Szeretem ilyenkor, szinte csak az enyem.Olyan neptelen meg ezekben az orakban, hogy barhol megallhatok fotozni, bameszkodni, jol racsodalkozni.Senki nem dudal, nem siettet.
Meglatogattam a tavaly felfedezett sziklakertet, nem tudok betelni a szepsegevel, a tokeletessegevel.Jo lenne tudni milyen fa az a kicsi rozsaszin viragu.
En osszesen 3 jazmin bokorral jottem haza.Orommel veteleztem, hogy a futorozsa buszken all..elozo este az ultetes utan teljesen kokadt volt.A lenti kertben is van 2 bokor rozsam, ezek ujrahajtottak nagy boldogsagomra.Mar majdnem kidobtam oket, amikor megjelentek a rugyek.
Ma csak a kerteszetek voltak nyitva, kesobb meg tuzijatek lesz.Itt a tavasz a nyar a kocsimosasrol, kitakaritasarol, a grillezesrol a kerteszkedesrol, a part benepesedeserol szol.Persze vannak akik eszakra mennek a  nyaralo ovezetekbe.Kiveve mi:) story of my life.A hosszu hetvege elott megbeszeljuk kinek milyen programja lesz, majd utana ki mit sutott fozott, hogy sikerult.
Mostmar vegervenyesen, visszafordithatatlanul is kanadaiak vagyunk, kanadaiak is:)mert az ember mindenbe beleviszi azt amit hozott magaval, kicsit alakit az uj felvett szokasokon.A kerteszetben otleteket cserelunk, penztarnal megbeszeljuk az idojarast..most igazan van mit beszelni rola..szinte minden nap masik evszak van, de neha egyetlen napon belul is megeljuk Vivaldi negy evszakjat :)


p.s. szedtem egy csokor orgonat is.