Friday, May 24, 2019

a tegnapi terv..

Fazosan huztam ossze magamon a kardiganom
 a kerteszetbol setalva a kocsim fele.Az egeszen vekony nyarit vettem magamra, azt irtak 15 fok van.Ugy ereztem jo, ha 7 fok van, hirtelen erosen esni is kezdett.Szinte beugrottam a kocsiba.Nem segitett az sem, hogy megjelent vegre a varva vart rozsafa, adoval egyutt 120 dollar.Ez kisse lefagyasztott, mert nagy vasarlo vagyok ugyan de esszel.Mindennek behatarolt ara van a fejemben, en dontom el mennyit adok erte.Raadasul bajom van azzal is,hogy amit megalmodok azonnal az olembe hulljon, ugy erzem valamit kuzdenem kell erte.Kesobb kitalaltam a rozsafa penzt, nyitok egy ilyen boritekot.Lemondok majd kavezorol, errol arrol , osszegyujtom az arat .Aztan este ramentem a netre es nezegettem mashol isaz arait, mikozben talaltam egy oldalt rajzzal, hogy termeszthetunk magunk rozsafat:)Tipikus en vagyok, ha valaki regebb ota  netan a kezdetek ota olvas, tudja van mar egy ket talalmanyom:)
Ugy aludtam el, hogy mar tudtam masnap az lesz elso, beszerzem a hozzavalokat.Kell egy kontener vagy kaspo, egy femrudat irt, de en kiegyeztem egy itthon talalt divatos setalobottal, ami soha nem volt hasznalva.Es persze kell a rozsa.Reggel; 7kor az aruhaz elott toporogtam, akkor nyitnak, ahol mindent egyben megtalaltam, kiveve a rud.Viragfold is volt itthon, mar csak taplalekot veszek meg majd.Nagyon kellemes osszegbol allitottam elo, maradt a boritekba is egy adag, mert az elkepzeles szerint tobbet szantam ra:D tudom tiszta orulet vagyok:)
Megdicserte a viragladam is, a levendulast..ettol persze ropkodtem, mert mas az ha olyan dicseri aki imadja a viragokat egyfele fuggo es az is mas ha valaki olyan dicseri aki azon tul, hogy ajandekba adja nem sokat foglalkozik veluk.
Bloggolni fogok a rozsafarol, talan havonta egyszer.Meg nem tudom ilyen rovid ido alatt van e latvanyos fejlodes, mindegy, ha nincs is irok rola, vagy csak lefotozom.
Ma sut a Nap es kellemes 20 fok lesz.Ha viszont rekord rovidido alatt akarom elrontani a jokedvem, csak ranezek az elojelzesre..eso eso eso...na de maradjunk a maban es oruljek annk, ami van hello sunshine:)