Saturday, May 4, 2019

levendulás láda...

 
Tavalyelott harom feher pillango lakott a kicsi kis sziklakertemben.Minden locsolas alkalmaval felroppentek, kecsesen koroztek, majd amikor kesz voltam visszarepultek a helyukre.Tavaly szandekosan pillango vonzo viragot valasztottam,vartam hogy majd jonni fognak,Azt hiszem egyszer vagy ketszer lattam egyet, az nagyon szep szines volt de nem lakott nalam.Most meglattam egy pillangovonzo hazat, a viragok koze kell majd elhelyezni,Kivancsi leszek.
Ma mar elallt vegre az eso, estere kis idore a Nap is bekoszont.Annyira kellett valami, valami viragos aktivitas..valami kapcsolat a termeszettel, meg sem alltam az aruhazig ahol levendulat lattam korabban.
Levendulas ladat raktam ossze sebtiben,hiszen holnap Anyaknapja.A szuletesnapon ultetett kala leveleit bontja eppen..just in time for mothers day:)