Wednesday, March 20, 2019

egy láda tavasz...


Meg osszel keszitettem a tavaszladam, ami csak folosleges ujsagokat, felig elkeszult kezimunkakat tartalmazott.Aztan elore vetitettem a benti tavaszt,amit magam keszitek hazahozott tulipanok, jacintok, krokuszok hadaval.Kint meg havazik, eros minuszok vannak, jeg is de ha bejovok mindenhonnan valami kedves , vidam virag nez ram, illatozik.
Ma reggel -7 fok volt de ismet gyonyoru napsuteses , szep lassan ruhat lesimogato nap lett.Keso delutan lementem a kertbe, a sziklas sarkot probaltam kicsomagolni a farol utolsokent lehullott levelekbol, amit mar nem tudtam osszel feltakaritani, odafagyott.Felig jutottam, onnan meg mindig bele van fagyba a talajba a legaprobb falevel is.Nem baj, ez is jo volt.
Aztan font  a ladikomban nyilokat lefotoztam, szepen jonnek elo...eloszor egy neylonnal kibeleltem, aztan az aljara kavicsokat tettem, majd viragfoldet, ugy dugattam el a hagymakat...a ladara disziteskent is virag van festve, innen szuletett az otletem.
A tulipanjaim, amit en ultettem, meg nem viragoznak de kibujtak.

Sokfelen lehet meglni dolgokat..van aki csak magaban hordozza, legbelul..van aki korberakva magan, a lenyege, hogy megelje, hogy eljen.
Csak most jutott eszembe, holnap a tavasz elso napja..ezzel a ladikoval koszontom!