Friday, March 8, 2019

összegezve...


Ha visszatekintek az elmult ket hetre, a szoknyavalsagom es a szirup fesztival kozotti napok nehol teljesen szurrealisak.

Nem szoktunk az elmulasrol beszelni,valahogy blokkol mindenkit, hiszen szomoru, lehuzo, befejezett erzes.Ha valaki 80 + evesen megy el, szomoru de ugy erezzuk szep, teljes elete volt.Igy ereztem amikor a nemet aki Parizsban elt, meghalt.O Karl Lagerfeld, harom divathaz vezetoje, divattervezo.Egeszen biztos vagyok abban mekkora urt hagy maga utan.En egy polot vettem az emlekere, a divatnak is tisztelegve.
Aztan elment Dylan(Luke Perry), a kilencvenes evek egyik sorozatom kedvence.Abban az idoben volt a Beverly Hills 90210, aztan a Melrose place..Dylan az elso emlitettben szerepelt, o most ment el a napokban es csak 52 eves volt.Ez ugy mellbevagott, hogy meg sirtam is.Nem sokaig es nem nagyon, de a konnyeim kicsordultak szep csendesen.Azt olvastam jo ember volt, szereny, termeszetes.Az ilyen korban torteno elvesztes igazi tragedia, nem igazan feldolgozhato.


Az ugyvedhez keszultem, amikor az egyik mappambol kiesett a kis kartya : GOD BE WITH YOU...Erik K. aki szinten evek ota nem el, 61 eves volt, amikor tavozott.Amikor 6 eve a korhazbol hazajottem a kozeli viraguzletbol hoztak a csokrot, ezzel az uzenettel...most hogy elolvastam, megforditottam..Joanna's Florist..mar a viraguzlet is bezart, eladtak, azota ures.Ezek utan elmentem az ugyvedhez, ahol ujabb meglepetes, nem csak nincs mar, az iroda is megszunt.Atiranyit egy uj, masik cimen nyilt ugyvedhez. Ez mar sok volt.Ilyen rovid ido alatt ennyi veszteseg.Konyvelo, ugyved, viraguzlet, sztarok, ikonok.Kapkodom a fejem. es szedulok.


Kozben Idaho krumplit kaptam 2 zsakkal..ami csak Idahoban termesztheto, sehol mashol, ezert is ez a neve.Nagyon nagyon finom.Kozben resztveszek az idoutazasnak beillo fesztivalon.Majd a varrono probara hiv, osszeallitott egy szoknyat.Nagyon tetszik, valoszinu holnap kesz lesz..just in time:) eppen idoben, marcius 10 a szoknyanap.De ezt megelozoen volt palacsintanap is, haromfelet sutottem.

Utazgatok en idoben, folrajzilag, fejben es valosagban..es mindnek ugyanaz a vege.Az ido rohan az elmult 10 evben, megallithatatlanul, visszafordithatatlanul...