Sunday, December 9, 2018

karácsonyi szinek...

 Szep lassan eloszedtem a diszeimet, minden nap egy keveset.Pihentetoul hatott a zsufolt ,utazasokban gazdag het utan.A Mikulasviragok melle piros takarot, parnat vettem.
A fat egy hete vettuk meg, B.es en..aztan megjegyezte , hogy masoknal mar ket hete all..mikor akarom mar feldisziteni, es akkor csak rovid ideig lesz, minel kesobb fogok hozza.
Ma vegre megtortent a nagytakaritas, es bar hulla faradt voltam de behoztuk a fat...forro kakaot keszitettem pillecukor darabokkal, karacsonyi dalok szoltak, csak en enekeltem is, a kutyak oromkoroket futottak, Panda lazan elfekudt, a madarak neha beleenekeltek az enyembe  es elkeszult a fa...a mi fank. A hercegno aztan odaallt es ugatta..ez az elso karacsonya:)





* ha egyszer valaki azt mondana nekem, nincs tobbe karacsony..az olyan lenne, mint amikor a gyermekkel kozlik Telapo nincs is..en is olyan kepet vagnek.
Egesz evben szeret aki szeret, de ezen a napon unnepli is...