Tuesday, December 11, 2018

hajnali firka...



Mar reg leszoktam a hajnali ebredesekrol, csak egy egy olyan nap ebreszt.Eloszor fejben rendezem mit hogy fogok csinalni, listat keszitek, aztan egy forro italt, most eppen teat.Kendot dobok a vallamra meg ugy haloingesen, meggyujtom az egyetlen gyertyam az ablakban, lassan fel 8 megis sotet van.
Az en adventomhoz tartozik ez a szuletesnap is, ami holnap lesz...a szulinapos ezt mondta most;;tudod egnesz csak egy egeszen egyszeru tortat szeretnek toled, kozepen kettevagva, megkenve vekonyan, ja es csokitorta legyen.Nem kell diszites sem, csak a te kezed munkaja legyen...ez igazan nem lehet olyan ordongos, meg nem tudom, hogy Julia Child tortaja lesz e, vagy egy Sacher torta.Aztan a magyar pizzam, amit en neveztem el magyarnak es a "lekvaros" csirkeszarny:) ez is sajat fuszerezes, az elnevezese otthoni...ma csak a torta keszul el, a tobbit csak elokeszitem, a hust pacolom pl.
Be kell vasarolnom, aztan miutan mindenki megnyugszik korulottem, hozzafogok majd.
Meg ki sem leptem az ajton, de mar latom magam, ahogy megszokasbol odanezek az ablakra, ahol nem lesz kepeslap tobbe.Valamikor nyaron eladtak a hazat, az uj lako semmit nem tud errol a szokasrol.A varosi hazak elrendezese olyan, hogy soha nem is lattam azt a lakot, vagy talan igen, csak nem tudtam, hogy o az..megis ugy veszitettem el, hogy hianyt hagyott az uresen kiabalo ablakaival.
A hercegno az olembe feszkelte magat, alszik, mikozben irok..Csilikem mellettem a fotelben.Az utcai forgalom erosodik, lassan kivilagosodik..lassan en is oltozom, megyek vasarolni...a 20 eves szoknyamat veszem fel, amirol irni akartam mar....meg most sem tudom hogy tortent de husz eves lett a szoknya..talan nagyon vigyaztam ra...talan nem akarom eszrevenni a fakulasat, vagy eppen az teszi kedvesse...a december kedvence, nem csak az iden:)