Tuesday, October 2, 2018

októberi divat...

 Az 50-es evek  elegans ferfi -noi divatjat nezegetve bucsuztam a szeptembertol, kuszott be kozben ovatosan az Oktober.Esot hozott , lehulest egyelore, de ez meg valtozhat, ahogy josoljak.
 Az ebben a hazban  eddig  eltelt evekben igyekeztem naponta irni, fotozni valamit a kedvenc, legszebb honapomrol.Most nem vagyom erre a napi megnyilvanulasra, amit valamikor hetfo  hajnalban dontottem el...felebredtem , hogy ideszaladok irni  hogy vegre, hogy vartam, es mitol jelentos..es hat valojaban a blogom az erzelmi reakcioim csokra...aztan lebeszeltem magam, tovabb,  illetve visszaaludtam.Idonkent szuksegem van a csondre, az elvonulasra .Amikor kineztem reggel, le az udvarra , csak annak orultem, hogy vasarnap elduggattam a kincskent eletemben eloszor miota itt elek talalt, vett hoviraghagymat.Csili es Panda is segitett, valahogy atereztek a fontossagat.

Osszel viraghagymat duggatni: az a remeny szamomra es a bizalom.

Bar online aruhazbol vettem mar, nem sikerult, es otthonrol is kaptam mar, az sem..ebben most azert bizom, mert itteni, helyi, ugymond itteni telet megelt hagymak.
Visszaterve az oktoberre: ket szamunkra jelentos unnepet hordoz magaban..egy het mulva Halaadas, masfel het mulva a szuletesnapom.
Volt idoszakom amikor nem tudtam elkepzelni, hogy a Halaadas nagyobb, szentebb, szebb unnep legyen mint a karacsony(mert itt sokaknak az)...napjainkban mar kozel kerultem,  igencsak ott van mellette.Gyakorlatilag karacsony, az ajandekok kigondolasa, kivalasztasa okozta stressz nekul.Csak egyutt lenni egy olyan bekes, joleso erzesben ringatozva enni, beszelgetni, sokat nevetni,odafigyelni egymasra.
Elarulom: meg soha nem vartam ugy, mint az iden..meg akkor is igy van, ha kozben siettetem az idot, ha atrohanok az oktober elso napjain, amit soha nem szerettem..onmagam sem hagyom siettetni soha..
Most akkor par kep az oktober kedvenc kiegeszitojerol, a honap kedvence lesz a poncso es nehany egyeb ruhaban, szinben oktobert udvozlo, unneplo darab:)





* az elso foto a netrol, a tobbi sajatom