Wednesday, August 15, 2018

mosolygós...



A ferjem palacsintat rendelt, mar idejet sem tudom mikor sutottem.Bekevertem a tesztat, de en mindig hagyom allni egy ket orat, akkor finomabb lesz..legalabbis en igy gondolom:)
A kakaos a kedvence...aztan kozben valtozott minden, a ferjemnek hirtelen menni kellett, amig zuhanyozott, oltozott gyorsan sutni kezdtem, legalabb 2-3 db-t vigyen..amikor meglatta persze tiltakozott, hogy hagyjam, nem visz...o de hanyszor volt mar igy, hiv, hogy milyen jo lett volna ha megis visz(ha nem is palacsintat)..szoval mondtam neki, mindegy, vigye el, ha kidobja ki, engem nem zavar..de ne hivjon azzal, hogy jo lett volna...mondom csak 3 db-t csomagolok, hogy megis...nehany perc mulva szol..nem lehetne, hogy negyet dobjak ki?:)

Csilikem kalapot kapott, a poncso meg csak tervben van..az is lehet en varrok neki:D Mondjuk szerintem a sombrero kicsit mas formaju, de allitolag ez a hawai stilus..hat jo..megsetaltattuk, Csilit es a sombrerot is..volt sikere rendesen:)