Saturday, August 18, 2018

heti megérintõs...


A heten mar "csak" negyszer szolitottam Lolat...nem Csili neve helyett mondtam, egyszeruen a tudatalatti trefat uz velem.Hiaba nyomom el, mert mindenki unna ha annyiszor beszelnek rola ahanyszor eszembe jut.Szoval idonkent hangosan is kimondom a nevet.Aztan gyorsan a  Csiliet .

Az egyik reggeli bicajozas utan Csilikem eppen ugy helyezkedett el a viragok kozott, mint nehany eve Ginger.Azonnal belem nyilalt, lattam mar ezt a  kepet egyszer valaki massal, elo is kerestem.
Tegnap este nehany elszaradt viragot kiszedtem, akkor jottem ra..evek ota csokis mentat ultetek, az illat beboritott szo szerint, csodalatos volt..ez lehet a magyarazat:)





 Reggeli koszontes..Panda es Csili udvozlik egymast minden reggel..Panda dugja a fejet , Csili visszaerint.
Ha valaki soha nem hiv fel ugy, hogy csak azt megkerdezze hogy vagy, hanem mellette  mindig akar valamit Toled, akkor ott nincs mirol beszelni Anya..mondja B.
Helyrebillento mondat, idonkent vannak Neki ilyenek es hasonlok..bar en is eljutottam mar ide, hiszen merleg vagyok..mindig is ugy kepzeltem legyen az barmilyen kapcsolat, akar szulo gyerek, testver testver, barat barat is,  mindket felnek egyforman kell befektetni a kapcsolatba, ha nem is ugyanakkor.