Wednesday, March 27, 2013

fantaszelet, sok szövegelésemmel...



..ismeritek azt az erzest, amikor ugy akartok megfordulni valahol, hogy senki ne is szoljon hozzatok, csak csondben?Na olyankor soha nem sikerul.
Ma bementem turot venni a kozeli boltba, eddig nem jartam ott.B. fantas szeletet szeretne.Mar szedultre keringtem magam, de nem talaltam a turot, a megfelelot, mert egyeb akadt boven.Egy kamasz fiu arut pakolt, hozzasetaltam megkerdezni, nagy hiba volt.Fogalma nem volt mit keresek, ment azonnal a fonokfelehez, aki szinten atkiabalt egy masik nonek..alltam en kozepen, kozben kiabalva kerdeztek milyen turo?mihez kell?mar az egesz uzlet engem nezett es tudta, hogy valami tortafelet szeretnek sutni...vegul en egeszen veletlenul lattam meg, egyetlen alkalmazottnak sem volt lovese sem errol a turorol.. .


Aztan sutes kozben eszembe jutott egy repulesem, amikor kutyaval repultem vissza.Leszogeztem az utolso sorban szeretnek ulni, oldalt, nem ablaknal, a kutya vegett..megigerte kedvesen, majd besetalok a kutyaval a kezemben, meg a kezitaskam, es majdnem rosszul lettem, kozepen, ott is kozepso ulest kaptam.Ami azzal  jar, a kutya a labam helyen lett volna, a labam a nyakamban, vagy a  levegoben kalimpalva..olyan pipa lettem a becsapott mosolygos igerettol, hogy meg sem alltam az utolso sor uleseig.Ott magam melle tettem a kutyust, taskam a fonti compartben.Elottem ket idosebb holgy,beszelgettek.Hamarosan jon a repulokisero szemelyzetbol egy kedves holgy, keri a beszallo kartyam, jo helyen ulok e.Mondom neki fegyelmezetten, de felhaborodva, hogy be lettm csapva, nem olyan ulest kaptam, amit kertem, pedig en a kutyaert is fizettem(a jegy 10% a kutyae) es en nem vagyok hajlando ilyen kenyelmetlenul utazni kozel 10 oran at, mert a kutyat majd itatnom is kell, levegoztetnem.A penzemert szeretnek olyan ellatast kapni, ami igerve lett.Kozben befutott a szemelyzet vezetoje, o is vegighallgatta, kerte a holgyet keressen nekem masik helyet..kozben a ket elottem ulo idos holgy is bekapcsolodott es szova tettek ok mar erzik a kutya a szagat..a kutyat indulas elott habfurdoben furdettem, kozoltem es jobb szagu, mint sokan..az utaskisero holgy mondta mindjart jon, jott is hamarosan, kerte kovessem, kovettem.Atvitt a masik oldalra az utaster kozepen, megszamoltam 7 embernek kellett helyet cserelni, atulni, mind adtak nekem ,felem egy "nagyon kedves nezest", en meg csak vorosodtem, mar mindenki engem nezett(szidottmagaban)..mig vegul leulhettem egy kettes ulesre az ablakoldalon, senki nem ult mellettem, csak a kutyikam:)
Aztan a kutyat kesobb az olembe vettem, es akkor mar ismet kaptunk nezeseket, de olvadtakat, mar senki nem neheztelt:)mi mindenre jo egy kutya:))


Ezt az utazast soha nem fogom elfelejteni:))mint a mai turovasarlast..
A fantaszelet sikerult, kiveve a fantakrem nem lett tokeletes szilard, ezert mondom mindig, az en tortam finom de csak napszemuvegben eheto..no mindegy, azert megmutatom..mert ez is en vagyok, a sok sok ugyetlensegemmel es hibammal is.