Thursday, December 23, 2010

ajándék....

Draga Amelie!

Nemreg jottem haza, egy sarga boritek volt a postaladaban, amikor meglattam a neved a sarkaban szo szerint szetteptem, ilyen turelmetlen vagyok, es ennyire tudok orulni:))
Szerencsere senki nincs meg itthon, mert sikitottam a zold sapkatol, felvettem es korbeugraltam a nappalit:D
A leveled elolvasva meg jot bogtem, mert a ket kezeddel csinaltad, a sziveddel adtad a szinet, mert irtam rola, es hat en nem is talalok szavakat ugy meghatodtam..pedig tudod sokat tudok beszelni:)
Most orulok az ajandekodnak, le lesz fotozva es illoen posztolom majd, csak sietve akartam megkoszonni es eppen Szent Este elott...nem terek eszhez na:)es horgolt, van egy feher horgolt puloverem, majd azzal fotozom, a B.-al egyidos, imadom a horgoltat:))

Millio puszi es Boldog Karacsonyt Neked, Mamadeknak, es mindenkinek akit szeretsz..az enyem mar az:)

love
Agnes.