Wednesday, July 24, 2019

rózsafák...


Az elso tanacsok egyike volt, amikor idekerultem, soha ne vegyek meg semmit az elso kitett aron.Varjak, kb masodik hettol kezdik levinni az arat. Ezt valoban meg kellett tanulni, sot egy fonokom azt is elmondta, o mindig alkudozik is.Na jo azt azota sem szoktam de varni igen.
A rozsafat tobb, mint a felevel learaztak, azt, amitol eloszor kisse elajultam.Igy tegnap egy ujabbal jottem haza.Tele van bimboval, az elso viragzason mar tul.Leszedtem az elszaradtakat, uj cserepet kapott, rozsaetelt is, taplalo homokot.Az uj gepemmel a reggeli nagyon jo fenyben csodas kepet keszitettem.Kisse olyan erzest ad, mintha valami regiesitett trukkot hasznaltam volna, pedig nem. Kesobb, ultetes utan mar nem volt Nap, latszik is.
Az en kiserletem nem tudom hogy lesz fa, ugyanis nott legalabb 30 cm-t, de a torzse semmit.Osszel kell majd visszavagni, gomb formara, aztan meglatom.
Az elso fan azon a harom viragon kivul tobb nem volt, bimbo sincs, es semmi uj hajtas.Nem latom, hogy none.
A lenti sarok vegso formajat nyerte el, mar visszatero bokrai vannak, viragai, nem fer tobb.
Van egy Grasshopper/Szocske nevu hatalmas cserepeket arulo hely a Szafarihoz kozel.Oda meg elmegyek, igazi kaspo vilag, amerre latok, mindenutt az van.Talan 4 eve jartam ott utoljara, szoval eppen ideje.
Reggel a to is ezustbe martozott.