Saturday, July 13, 2019

szoknya anekdota..


Tul zold- valaszolta a na milyen kerdesemre...igen tudom, nincs egyetlen ruhadarabom ilyen szinu es soha nem is volt.Talan a diszparna hasonlit de az megiscsak egy parna.
Nem akartam tenyleg szoknyat es egyaltalan ruhanemut venni, mar vegig bongesztem az aruhazat, amikor eppen a rikito zold szinevel hivta fel a figyelmem, kilogott a szoknyak kozul.Kivettem es elallt a szavam, a derekresz himzesetol, az alj megoldastol, a viragos mintatol..nagyon szep, mint egy absztrakt festmeny gondoltam..es akkor nezem a cimket: Love Is...love can change the world alatta, majd legalul: made in Italy. Ekkor mar tudtam, hogy elvesztem, ha eddig meg nem, de ilyen cimkevel nem hagyhatom ott.Ez az egy darab volt.Az anyaga puha cotton 100%.A kek taska jol mutat vele, valami hasonlo felsot keresek, valami pasztell keket.
A love can change the world egy masfel evtizeddel ezelottit juttatott eszembe..egy szerb no tortenete, csupan a magyarsagom hozta ki belole.Zart vilag volt, zart hatarok, hatalmas szerelembe esett egy magyar fiuval, aki atszoktette Mo-ra.Allapotos lett, es mielott a baba megszuletett a fiu magara hagyta.Haza mar nem mehetett, amugy is kitagadtak a magyar fiu miatt, most meg mar baba is az uton, mar nem emlekszem hogy smint de ide keveredett ki.Tiz evig nem tudott ujabb kapcsolatba kerulni , nem tudott bizni.A szemeben, a tekinteteben ott volt a tortenete.(valahol mar irtam errol a blogomban)
Napjainkban amikor hatarok nelkul aramlanak az emberek , mar nem is biztos, hogy ervenyes a fonti kijelentes...