Wednesday, July 31, 2019

az igazi...

 Azt hiszem soha nem jo, ha az ember kiegyezik valami masodik legjobbal.Hagy benne egy erzest, ami majd mindig azt a jobbat akarja, persze az is lehet csak en vagyok igy ezzel.
A fonti kepen levo fuggoagyat nemreg fotoztam, a belvarosban a portugal zoldseges kozeleben, ahova ismet jarok.Nem mertem megnezni mennyibe kerul, aztan a neten 4-500 dollarert lattam hasonlokat..pretty steep szoktam mondani, vagyis sokallom.Majd az amazonon tovabb kerestem, ahol talaltam egyet inka mintazattal, az csak 110 dollar, de kozben odaszurtak egy teljesen hasonlot 37 dollarert.Jo hat akkor megprobalom ezzel, gondoltam.Szivem melyen persze ott volt az a legelso, a belvarosi, az a szerelem. Kozben ismet odakeveredtem, megneztem megint, es most meglattam az arcedulat is..95 dollar...hmm, kisse elszurtam most, elsiettem a pirossal..mindegy mar itt van..es kozben tudom, hogy a feher sem marad a kirakatban:) mert ami igazan tetszik az dolgozik az emberben, mintha hivogatna, na gyere mar vigyel haza, tudom, hogy engem szeretsz:)
Itt nincs hely,nincsenek egigero fak, a nyaraloba valo, ahova meg is fogom venni az igazit.A piros meg jo lesz itt dekoracionak, a kicsikutyaimnak:)
Tegnap levittem a lanyokat is eletukben eloszor az udvarba.Eddig csak Csilikem jott, neztek fontrol, talan sovarogva, nem tudom.Csodalatosan viselkedtek, megneztek a viragokat, elhasaltak a vizes betonon, es csak neztek ram olyan ahitatos szeretettel, hogy ereztem en vagyok a legjobb gazdi a vilagon.Utana furodtek, szerettek azt is.
Ma meg megismeteltuk a fotozassal egybekotve..amikor Panda neve is elhangzott, aki addig a kozelben elterulve aludta az igazak almat, hirtelen folugrott es menekulore fogta:)o nem akart fuggoagyas fotot.