Friday, July 19, 2019

készülõdve..


Hozok neked ajandekot-mondja minden elozetes nelkul...de hat nem volt megbeszelve-mentegetozom.Akkor nekem is kell kesziteni es fogalmam sincs most mit is..Te fozol, az az ajandek-zarja le az egyebkent  ki tudja meddig tarto nyuglodesem.
Mit kaptam? kerdezek vissza azonnal-tudja, hogy ilyen teren borzaszto turelmetlen vagyok. Annyit elarulok, hogy mely bordo szine van, de tobbet nem..na ezzel nem lettem okosabb, de a szine mar igy ismeretlenul is tetszik:)
Mikozben meg mindig a vizeses hatasa alatt vagyok, plusz a pillango konzervatorium sem volt utolso, meg a Niagara park egyeb most felfedezett resze..probalom magamban ujraelni, lassitani, szetboncolni  mi is tortent velem.A hajo erosen imbolygott a lezuhano viztomegben, mintha valami elkepzelhetetlen viharban lennenk.Ezekkel a fejemben menut allitok ossze, kovaszos uborkat keszitek ketszer is a heten..
Farasztom magam olyannal is, hogy a no ,ferfi szerepe a mai tarsadalomban, ebben a szerkezetben.Mi valtozott, mi maradt ugyanugy, hogyan tovabb, merre elore.

Bordoszinu almom lesz..megis mi lehet az? valami edeny? porcelan? ruhaanyag? ha kiderul, elmeselem:)



*lila lada