Saturday, July 20, 2019

a mélybordó...


Kicsi koromban az egyik legnagyobb esemeny a menyasszony nezes volt..persze mar akkor is a ruhat neztem.Emlekszem egyszer valaki telen kis feher bundaban vonult, akkor ugy kepzeltem csak a bunda miatt majd en is telen fogok ferjhez menni.
Alltam a templomban, az Atya mindig bejelentette kinek lesz az eskuvoje, pontosan mikor, tehat tudtam keszulni.Anyu vagy az ablakba allitott, vagy a kertbe, es en neztem a menyasszonyokat:) Mindig szombat delutanra esett minden eskuvo.
Aztan megnottem, el is koltoztem orszagon belul is, valahogy az eskuvok, a ruhak, a menyasszonyok feledesbe merultek.Kesobb, (mar ferjhez mentem) szamtalan foleg amerikai filmeket lattam, ahol lanyok kicsi korukban elkezdik tervezni az eskuvojuket.Minden apro reszletevel, talan ugy, mint legutobb a belyeges holgy a postan.Kulon dobozban vannak a leirasok, hozza ujsagbol vagott fotok, mi hogy lesz.En csak neztem elkepedve, nekem nem volt dobozom, tervem se de azert Mr Darcy ram talalt.Aztan ugy gondoltam engem a folytatas jobban erdekel, mindig az ujabb es ujabb reszek ami ket emberrel tortenik, tul a feher menyasszonyi ruhan.Nem lett feher kisbundam, nem lett teli eskuvom, hiaba, a terv hianya okozhatta:)
Reggel ram csorgott es megkerdezte kitalaltam e mit kapok..nem, nagyon nehez , mondtam..jo itt egy ujabb segitseg, valaszolta..lehet venned kell  egy uj ruhat hozza..na most a konyhai , kerti targyak igy kiestek.Talan cipo, vagy taska, vagy ekszer?! nem tudom, de mar nem kell tul sokaig varni..ma este megerkezik, holnap van a hazassagi evfordulonk..vagyis mar csak egyet alszom, ahogy szoktam szamolni ha  nagyon varok valamire:)


*pic. from net