Sunday, May 19, 2019

romantika


Ereztem, hogy szeretne ha irnek rola.Mar nem eloszor volt igy, de a rohanasok elvisznek, aztan annyi minden jon, hogy keptelen vagyok rogziteni.
Az elso"nyari" hosszu hetvegenk kovetkezett, penteken vegre nyarias idojarassal.Ragyogo napsutesre ebredtunk, 25 fokig emelkedett a homeroben a higany.Bar meg mindig sok sok eppen rugyeit bonto fa, bokor van, de mar viragzik a magnolia es szeretem ahogy szirmait hullatva kisebb rendetlenseget sugaroz.
Penteken vittem a ferjem, ment az allamokba, megint "maganyos" hetvegenek neztem elebe, mint mar annyiszor.Turelmem hatartalan, tudtam, hogy keves is lesz ez a nehany nap annyi mindent csinalok majd.Nem veletlenul mi nok kaptuk ezt a kivaltsagot, a turelem birtoklasat.Keszulodes kozben megkerdeztem ; a duty freebol hoznal nekem parfumot? sajnos elfogyott es a szulinapom meg messze van, ha indokot is szeretnenk.Majd korulnezek, valaszolt szorakozottan.
Aztan megkert, hogy a drugstore-nal alljak meg, belul posta is van, meg akar valamit nezni ott.Nem is gyanakodtam.Majd kisetalt es atadta a szatyrot, love u felirattal, benne a legujabb torott rozsa givenchy parfummel...elallt a szavam, ami ritkan szokott megtortenni.Eszembe jutott a papucsos tortenetunk, amikor meglattam a kirakatban es megallitotta a kocsit, beszaladt, raprobalta a labamra es visszaszaladt megvenni.Egy orokkevalosag telt el azota, de a romantika nem mult el, nem is hanyatlik.Milyen jo is.