Sunday, May 19, 2019

a mai napom.

 Hajnalban, 5 utan ebredtem, tegnap este megneztem mikor van napkelte, de vegul lemaradtam rola.Namaste nyujtozasokat csinaltam, majd Csilikemmel kimentunk a partra, hatalmasat gyalogoltunk.Visszafele bevasaroltam, ket napos grillezeshez.Teljesen indokolatlanul vettem egy fuggonyt is:D a szupermarketok atka, hogy az ember teljesen oda nem illokkel jon haza.Hazafele megallapitottam hamarosan viragzik az orgona azon a helyen, ahonnan szoktunk hozni, mert olyan Isten kertjenek tekintjuk.Itthon a madarakat gyorsan rendberaktam miutan elpakoltam, aztan kikerultek a minikertbe.Hatalmas rivalgassal koszontek meg.A negylabuaknak ledobtam egy takarojukat, oda fekudtek napozni.Egyertelmu hogy a kert az ovek, imadjak a viragokat es a joidot is.En kozben ugykodtem, pacoltam, dagasztottam stb.Megsutottem Papa Joe pita kenyeret az ebedhez, de ez persze orakig tarto muveletsor volt.Garnelarakot hoztam es salmont, fokhagymasan sutottuk kesobb ..a salmont meg mindig nem tudom lenyelni, a rakot viszont igen.Ki erti.
A fuggony mellett nehany viragott is hoztam es egy ecsetet:D Leszaladtam elultettem oket, de elotte csokibarnara festettem az asztalt es a szekeket.Nem nagy felulet volt, a labak vasbol vannak es most igazan jol mutat a barna a feketevel de azota esik az eso igy a fotozas elmaradt.Nehany beszelgetesem is volt a ferjemmel, mind masfel orasra sikeredett.Aztan 3 utan B. elinditotta a grillt, majd szepen kisutotte a halakat, rakot es steaket.En meg megsutottem a pita kenyeret.Isteni lett.Ismetlos.Lassu beszelgetesek kozott aztan ettunk, de sutes kozben is kostolgattunk, velemenyt csereltunk.Utana rendrakas, en ujbol telefonon csevegtem, kozben a kutyakkal is torodtem.Nem felejtettem el behozni a madarakat, mert kozben lassan esni kezdett.B. mielott elment hozott nekem egy cappuccinot hogy erezzem a torodest, pedig nem szoktam panaszkodni..de tenyleg nem:)
Az eso hatasara hajat, kormot apoltam, furdes es kerestem egy filmet.Mielott megnezem ideultem leirni a napom. Holnap hasonlo  lesz, ha nem esik , hajnalban orgonat szedek:D a hetveget majd tuzijatek zarja, egy kisebb csomaggal en is vettem.