Saturday, May 4, 2019

A kert...

...fele ha kinezek, kisse balra van egy haz, templom volt valamikor.Miota itt lakunk mar nem az, csak uresen all.Egy hete allvanyok kerultek ele, nem tudtam mi lesz, festesre, felujitasra gondoltam.Aztan egyik sem jott be.Egyik este kineztem, szinte szoborra valtam, olyan szep lett.Lampakat szereltek korulbelul az epulet kozepmagassagaban.Mig nappal soha nem idoztem azzal, hogy nezegessem, estenkent tobbszor is megcsodalom.Egyelore az ujdonsag varazsaval hat ram.
Persze ilyen idoben nyugodtan csodalhatom, nagyjabol egy hete esik az eso.Minden atitatodott vizzel, minden.Nem zavar egy egy ejszakai csapadek, vagy egy egy napon, de ilyen vizes aprilis es ezek szerint a majus is, nem is emlekszem ilyenre.Tegnap szurke, kodos volt a taj, mintha osz jonne, a fak is csupaszak meg mindig.
Kijutott boven a benti programokbol, a szirup fesztival ota volt tobb tarlat, muzeum, mozi, tovabbkepzes...eleg volt.Szeretnek a szabadban lenni, nem banom ha nincs meleg, 10 fok alatti homerseklet sem zavar, csak susson mar ki a Nap.
Az egy hete vasarolt novenyek mellett mar ujabbak sorakoznak, pedig annyira nem akartam, de ilyen lehangolo idoben mivel vidithatnam magam, ha nem egy ujabb viraggal:) sot vettem egy pillangohazat is, na meg egy uj locsolot...
Erdekes megallapitas..ha sut a Nap azert jovok haza viraggal, ha meg nem sut akkor azert :)
 


* a fenti foto meg vasarnap keszult, akkor sutott utoljara a Nap..