Monday, August 6, 2018

nyári vásár...

 Kicsit talan illik Read, s Ream...

Ma 16 szem mangot vettem.
Veletlenul melltarto nelkul mentem el itthonrol.
Megint elfelejtettem hajat mosni.
Van nemi bajom egyben tartani.../sajat forditas page 49

Megtetszett a konyv boritoja, maga a rajz, a  hasznalt szinek es a cime:honeybee..aztan egeszen visszafele haladva, nem neztem bele, itthon megkerestem az irot a google-ban, aki egy fiatal lany(Trista Mateer), egeszen szokatlan, ujszeru versei az elengedesrol, az osszetort sziverol, az olykor minosithetetlen viselkedeserol, ami aztan illik ream es read is nehol...beleolvastam , eppen itt, amit bemasolok, le is forditottam sebtiben..mert valoban illik ream itt ott egeszen precizen.Milyen jo, hogy neha forditottan cselekszem, kincset talaltam.
Masodik hete van nyari vasar, vagyis mintha nem lennek felhalmozva de most olyan olcso minden, hogy nem hagyhatom ott...a szep szalaggal atfuzott kek szoknyat, a hatvanas evekre emlkezteto nyakmegoldast a bluzon..egy szep par cipo is hazasetalt velem es persze a konyv...ha a felsoroltakbol csak a konyv erte meg, akkor is megerte...ha alapvetoen szomorusagot valt ki a nyari vasar, mert hamarosan az oszi kollekciot rakjak ki es igy vagy ugy de a nyar veget jelzi, amit bar en is a pokolba kivanok a meleggel, a paraval, de azert sajnalom, ha vege lesz. A klima valtozassal en eltolnam a nyari vasart augusztus vegere...No mindegy...azert meg kozel ket honapig nyar van, csillagaszatilag es egyebkent is.