Monday, August 27, 2018

várok valamit Velencébõl...


A hobbi egy olyan tevekenyseg, melyet onszantabol folytat az ember, kedvet leli benne, oromet okoz.Valahogy igy foglalnam ossze roviden.
filmek, zene, konyv, joga, bicaj, gyaloglas, fotozas, blogolas, divat, fozes, mozaik, kert, kisallat, gyujtes, nyelvtanulas, naploiras kezzel, utazas, varras, lakberendezes, rajzolas, festes, kutatas, vasarlas, baratkozas, videojatek, puzzle kirakas, forditas, versiras, tanc, enekles....
...nagyjabol ennyit tudtam felsorolni, mind csinaltam mar vagy csinalom valamifele rendszeresseggel.A hobbi szerintem akkor igazan az, ha ismeteljuk bizonyos idokozonkent, vagyis hozzank no...aztan korral, kedvvel es egyeb indokkal persze valtoznak is, egyik masikat elhagyjuk, ujat veszunk fel.
En ebben a hazban eleg sok ujat vettem fel, amirol most irok a mozaikozas...uzletekben sokszor lattam egy egy butordarabot foleg,  vegul aztan kiprobaltam magam is..az egeszet en talaltam ki, terveztem meg, csinaltam meg.Csak ugy, magamtol.Nagyon megszerettem, mert magat a puzzle-t is szeretem, kisse hasonlit hozza.

Jo nehany darab aztan szuletett, ket asztal, egy kep, vaza, ajandekdoboz, Valentin ajandek...olyan a mozaik mint minden art, kedvet kell kapnom, meg kell kivannom ugymond a festest vagy rajzot, vagy a mozaik kirakast..es persze kell, hogy valami szettorjon, az otletet ad, nem dobom ki, hanem valamive atalakul altalam.
Az Amazon.ca-n nezelodtem , amikor veletlenul elem tarult egy egesz mozaik kit, pipacsos keppel..azonnal beleestem, es most lesz egy olyan , ami elore tervezett csak ki kell raknom, ragasztanom.Olasz marvany mozaikokbol..kis videofilm mutatja be , az teljesen meggyozott, hogy enyem lesz.Persze mint mindent, szeretem bonyolitani a dolgokat, tehat lemondtam a napi kavezo latogatasrol:D azt felretettem es hozzajott a kincsesladaban talalt hatvan dollar, ami elegge meglokte a haladast...mar betettem a kosarba de meg napokig tepelodtem megvegyem e..megmutattam B-nak...o mar ki is vette a kartyam a kezembol es meg is rendelte mielott meggondolom magam...nehezen aludtam akkor ejjel, sokat forgolodtam, hogy jol dontottem e..tipikus libra szindroma:D aztan masnap amikor megneztem a statuszt, abban az allt, hogy postara adtak Velencebol:) Oktober elso heteben fogom megkapni a jelzes szerint...mar csak kepzeletben nem tudom hanyszor simogattam meg, mindennel ugy szoktam korberajzolni, cirogatni..szoval orulni:)


Ezek itt az en munkaim:


*pic: wild poppy from Amazon.ca.




Mosaic kit DIY (marble and Venice Murano glass) in Concordia (Venezia), Italy