Monday, August 20, 2018

új kenyér, túrós bukta, Bridget Jones és én...


Mennyire igaz az Ellentetek vonzzak egymast esetemben...pl megneztem a Bridget Jones naploja trilogiat, mert mar harom resz van, es nem most eloszor..a moziba is elmentem, amikor megjelent..ha parhuzamot vonok, semmi kozom a hosnohoz, de az o elete annyira mas, mint az enyem,,hogy valoszinu ezert szeretem ujranezni...a napjaink 30as negyvenes noi, a nagyon nehez parkapcsolat kialakitasa, a karrier- csalad kozotti balance, majd a harmadik reszben ez a mostani fesztivalok, szexkapcsolatokra szukult csupan vilag..ha most lennek lany is igen tavoli galaxiskent latnam, elnem meg.Igazan a naploirasa tetszik:) ahogy felindulasbol neha beleir valamit, kulonosen megbantottsagabol fakado legyejzesek, legtobbszor egymondatosak

.Azon vettem eszre magam neha eltelik egy het is, hogy nem irtam , hogy szaladok az ido utan..mar nem elore tervezek, ahogy szoktam, ahogy szerettem, hanem utolag gondolom at mi is tortent velem az elmult napokban..ezt is felalomban, alvas ebredes hataran, mert ebren mar nincs ra idom.Pl egyik nap beszelgettunk es kiderult mennyire nem  sutok mar, egyikunk sem eszi, a cobblerbol is csak en ettem, a tobbit szetosztottam..szoval igy haladva, eszembe jutott a turos bukta..hideg tejjel kamaszkorom kedvence volt..aztan en is szepet, jot tudtam sutni..komoly asszonyok, akik akar anyukaim lehettek volna dicsertek meg.Tehat nagy felbuzdulasomban, ha nem is eszik belole itthon senki , csak en, sutok buktat masnap..ez valamikor a mult heten volt.Termeszetesen a masnap elvitt, mint egy tornado, el is felejtettem az egesz buktaugyet..csak ket nappal kesobb jutott eszembe, hogy elmaradt, mint Jones Uj evi fogadalmai...aztan ma bicajozas elott atfutottam a hireket, az otthonit is mindig es meglattam egy gyonyoru uj kenyer receptet fotoval..mai fogadalom: megsutom a buktat es sutok egy uj kenyeret!! plusz: megtartani a mai fogadalmam! Ha barmilyen keson de lejegyezni az eredmenyt, sot fotoval igazolni!!

Azt hiszem az ingerszegeny elet sivarsaga meg gondolatban is remiszto de a boseg sem vonzo mindig..es tudom, hogy ezt mar leirtam, de ebben az a jo, hogy a bosegben szalmaszal utan kapaszkodva is meg emlekszem ra, hogy leirtam mar:) Tehat este majd jovok meg ide.

 

Ez a korabbi bukta receptem, meg a masik hazban sutottem...

12.túrós bukta..