Tuesday, August 21, 2018

kincsesláda /or something to remember me by...

 Nehany eve jott haza a ferjem ezzel az orosz matrjoska babara emlekezteto ladakkal.Osszesen harom, egymasba rakhato, lezarhato, lakatolhato.Maganak vette de aztan csak ott hevert, semmit nem rakott bele.Megkerdeztem egyet elvehetek e, egyik pakolasom alkalmaval.Igy kezdodott..az volt a legnagyobb, abba ruhak kerultek..aztan a legkisebbe a kincseim, amit egy masik dobozban gyujtottem egy ideje..egy ruha, egy kerdigan, nehany magazin, egy kavespohar...etc...mindhez fuzodik valami emlek, amit csak en tudok ha rajuk nezek..legutobb B. levele is idekerult.
A kozepsobe olyan targyak kerultek, amik igazan nem hordoznak emleket, de valamiert megis kedvesek szamomra...a sarga taska, aminek a zsebeben 60 dollart talaltam ma:D igazi kincseslada ez.Vagy a kek Cinderella cipo, egy ket kulonleges konyv, rolam egy homalyos foto, hazialdas, amit nekem varrt valaki...idokapszulanak is nevezem magamban..ebbol az en korombol , amik engem erdekeltek targyak.Tavaly ota nem nyitottam fel, csak ma..a penzrol nem tudtam, ugy megorultem..ilyet mondjuk szoktam csinalni, zsebekben direkt elhelyezek penzt, aztan elfelejtem..amikor felveszem es megtalalom mindig orulok, meg akkor is ha en csinaltam:)
Ma a ruhaknak is orultem, nemelyikre nem is emlekeztem mar..kisse idoutaztam, ha nem is nagy tavolsagban.Aztan holnap visszazarom oket egyenkent, de mindegyikbe kerul egy ket uj darab belolem.