Tuesday, July 10, 2018

hajnalban gondoltam...



Fel otkor Csili ugy dont eleget aludtam, felugrik , az ujjaimmal ugy csinal, mintha odadobott ragcsalni valo csont lenne, majd atter a hajamra.Egy tincset elmar es huzza..azon keresztul szeretne lehuzni az agyrol...na jo, ebbol eleg, folkelek...oromkoroket fut, liheg hozza:) ilyenkor le kell menni setalni egyet a kertben, beugrik a novenyekhez, megkostolja a mentat..abbol minden nap eszik egy keveset..nagyon boldog.Megjon Panda is, udvozlik egymast, engem.Aztan foljovunk, nem kivanom, de keszitek egy cappuccinot, neha mar csak szokasbol..mikozben Csilikem visszaalszik..itt hagy engem a hajnalban.
Az utobbi beszelgeteseim egy egy mondata kering, mindig van egy egy amelyik megmarad bennem sokaig.


"Talan veszek egy kutyat, ugyis ures az eletem"
"Gyere filmezzunk, ha latod Meryl Streep min megy keresztul(Tavol Afrikatol), a sajat problemad eltorpul, meglasd"
"Fagyasztva szereted a meggyet, cseresznyet?tettem el Neked, ha jonnel"
" A paprikat mindig frissen leszedve szeretted" 


Neha egy egy mondatban , szoban benne van egy varakozas esszenciaja...aterzem es szegyellem magam, mert belolem hianyzik az az ugyanolyan vagyakozas, mint ahogy/amennyire ok varnak.Fontos a kis kertem, az allataim, akikrol nem irok is hasonloan fontosak , mint Csilikem.Nem azert nem irok roluk, mert kevesbe szeretem oket.


Meg mindig nem szeretek elkoszonni, bucsuzkodni, olyan befejzettet ad, valaminek a veget.Mindig Marai A gyertyak csonkig egnekje jut eszembe.Sokan leertekelik, nekem a kedvencem, nem tudom hanyszor olvastam el.Ott eltem at erosen azt a masodpercrol masodpercre felepitett varakozast, azt a feszultseget, amihez talan egy eros kilegzes is eleg lett volna, hogy torjon, pattanjon.


Reggel lett morfondirozasom kozben, ebred a varos, a haz lakoi...a keringo, velem maradt mondatok buborekai kidurrannak..eltunnek fejem korul.
Meleg lesz ma is..igen persze, hisz nyar van, eppen ideje van.:)
Nehany kerti targy fotoja:)