Wednesday, July 11, 2018

a biciklim...


Azt mondjak az ember nem emlekszik az 5 eves kora elott tortentekre.Tiszta szerencse , hogy majdnem 6 voltam, igy nem veszitettem el , szep emlek.
Egyetlen ferfi biciklink volt, az sem uj mar, kopott, agyon nyustolt..csak allt az udvarban es ha valakinek menni kellett valahova rapattant , mar tekert is.Kivaloan ellatta a feladatat, mint kozlekedesi eszkoz, leroviditve az utazasra szant idot.Persze lehetett vele tekeregni is, megallni, labat lelogatva beszelgetni..nem a bicaj volt a lenyeg, maga a beszelgetes.
Szoval nem voltam hat, amikor ugy dontottem ma megtanulok, akkor is ha ferfibicikli..szandekom eltokelt volt.A hazunk elott eppen egy kisebb emelkedo volt, a lenduletet megadta..sebesen gurultam, egyensulyoztam, mikozben megprobaltam a labam atdugni a vaz alatt es esetleg tekerni is egyet kettot.Eloszor annak orultem, hogy at tudtam dugni, mikozben egyenesen megtartottam a bringat, en meg feloldalt szo szerint logtam.Aztan ki tudja hanyadik nekifutasra, ilyenkor nem farad el az ember, mert celja van,. amit el akar erni..ha lehet azonnal:)szoval nem tudom hanyadszor toltam fel az emelkedore, gurultam le, amikor megtortent  a csoda, a pedalon volt a jobb labam es tekertem..Visszatekintve magamra igy a kepzelemben is sugarzom a boldogsagtol...a legnehezebb modon tanitottam meg magam, de megtanultam egy eletre.Mindegy hany ev marad ki, mindig tudom folytatni.
Nehany hete ejtettem el a mondatot hogy talan megint bicikliznek annyi ev utan.A ferjem ma ezzel a szepseggel jott haza:) igy kerultem vissza kepzeletben a gyermekkorba, a kopott bicajunkhoz. Mekkora fejlodesen esett at a kerekpar is...aminek orulok, hogy ezt egyenes hattal, kenyelmesen lehet hajtani, Csilivel egyutt.A kosar sajnos kicsi neki, de majd magamra kapcsolom.Meg vennunk kell sisakot is, kotelezo, meg a kocsira allvanyt, a parton biztonsagosabb, a levego is jobb.Ja es lakat is kell.
A kormanya szep szeles nagy ivu, vintage stilus, nagyon nagyon tetszik.
Szoval mostanaban sokat fogunk tekerni:)a kosarba meg viragot szedni.