Thursday, February 7, 2019

a napjaim legjei...


Ultem a szekemben ma este, kendo a vallamon, oldalt atdobva, rajzoltam,mikozben kellemes zene szolt.Olyan eppen minden jo allapotban voltam.A kendo azert kell, mert a kutyak ilyenkor ketfelen viselkednek,,vagy alabujnak mellettem, olemben, mogottem..vagy a rojtokkal jatszanak, huzzak egymas szajabol.Most eppen az utobbi volt.
Van egy falioram,amit evekkel ezelott vettem..nem mukodik, ugyanis a mutatok es ahova az elemet kell tenni hatul, az az egesz resz hianyzik.Csak azert vettem meg mert tetszett a formaja,szine.Most vegre leultem es rajzoltam neki mutatokat..ez meg nem a vegleges megoldas, azert ennel szebbet is tudok,de ahhoz be kell szerezni egy ket dolgot.Addig is ez van.


Vettem egy kepkeretet nehany hete,Audrey  gondolatait fogom cserelni benne, egyfele inspiralaskent.


A penztaroslanynak ilyen fonott haja volt,nagyon tetszett.


Az onos napok balaesetvedelmi szabaly  elso es szinte egyetlen pontja: Walk like a pinguin:) miota itt elek, most hallottam eloszor a manager szajabol:)Mokasnak tunik de biztonsagos!
Ezek voltak a mai es tegnapi nap legjeim, a jeg mellett.Ma ejjel folmelegszunk +12 fokra,hogy aztan a hetvegen zuhanjunk minuszba es havazasba.
Meg az a szerencse,hogy holnap pentek..ujbol nagy kilatasaim vannak  alvasra:) joejt nekunk
!