Tuesday, February 5, 2019

a misztikus hetes...


Mar soha nem nezek divatbemutatot jott elo bennem a felismeres.A tv-ben is kovettem egyet rendszeresen, de eloben is jartam legalabb 2 x minden evben.Az ember 7 evente kicserelodik tartja a mondas.Nem csak a sejtjei, maga a lelke is.Ha a divatbemutatot veszem figyelembe igaz lehet.
Nem tudom hogy kopnak le rolunk szokasok,hogy kerulnek helyukbe ujak..ket honap mulva lesz het eve,hogy ebben a hazban elunk..mindig egetrazo valtozasok valtjak ki vajon?legyen az pozitiv vagy negativ elojelu?
Az utobbi idoben nagyon sokat alszom,mondhatni rengeteget.Mormota lettem en is ,kifaradtam azt hiszem.Elofordul hogy este hetkor elalszom,nem tiltakozom, atengedem magam az alvas bodito hatasanak..eppen ezert sokszor vagyok ket alvas kozotti allapotban is,ejjel felebredek,olyankor ebren almodom egeszen az uj elalvasig.Ilyen ejszakai ebrenletkor jutott eszembe a bucketlist/bakancslista..nem ertem a bucketbol hogy lett bakancs..esetleg ugy,olyan elmenyekhez koti a lista pontjait amihez bakancsot kell huzni.Elvigyorodtam a sotetben,eszembe jutott  a kutyaszanos hely megjelenesi szabalya..tobbek kozott nem lehet magassarkuban menni:D ezt tovabbgondoltam..csinalok magamnak magassarku listat,ami csak az enyem lesz.Egesz eletem magassarkuban elem, itthon is, a gumicsizmam, telicsizmaim is magassarkuak, meg a lapos bundas is az:) olyan egybetalpu de megasitott sarokkal.


Tehat HH list..high heel list ..a nev mar megvan, csak ossze kell gyujteni olyan megelesre varo elmenyeket,amit meg eddig nem csinaltam, vagy nagyon regen esetleg.A listan napokig fogok dolgozni,talan 20 pontos lesz.Mivel het evente kicserelodunk,20 ev meg egy szukos emberolto.Igen ,igy hagyom, igy jo lesz.


Pentek ota nagyjabol 45 fokot melegedtunk, valahogy fazisokban,nem egyszerre.Emlekszem fajt a  fejem egyik nap, vegul be kellett venni egy advilt, aztan elmult.Csak azt vettem eszre mar nincs.Sok ember csak akkor fordul Istenhez ha bajban van.A testreszeink  is csak akkor  jeleznek ha fajnak...az ember csak akkor gondol az elmulasra ha sarokba van szoritva..nincs valasztasa, ott van, neznie kell...de mindenki a masikat latja, altala eli at a ha innen folepul ezentul mashogy leszt.Maga a beteg nem tudja igy atgondolni kozben, esetleg utolag..de aki ott all az agy szelen teljes tudataban, jozan esszel vegignezi a tusat, o holnaptol mashogy el.


*pics. from net