Tuesday, February 12, 2019

az idõjárásról, megint...

 Ma reggel 6 utan kevessel pokoli fejfajasra ebredtem.Tudtam,hogy valami eros legnyomas van, nagyon aktiv idojaras, itt a tavak kozott szinte mindig ilyen.
Kineztem az ablakon, ahol egy olyan kep tarult elem, mintha valami filmbe kapnek betekintest.Havazott, de a ho vizszintesen hullott, fujta kavarta a kesobb megtudtam 80 km-es szel, kifeheredest okozva, nem lattam a szomszed hazat sem.Jo, vegulis be volt jelentve a blizzard, hirtelen otlettel feloltoztem.Nem akartam szolni senkinek, mert tudtam, hogy lebeszelnenek, de nekem eppen ez a vihar kellett, erezni az arcboromon, ez az eros szel fujja ki a fejfajast belolem.Szoval leszaladtam az udvarba, nem volt osszefuggo nagy ho, a kocsi es a kapu kornyeken hodunek kepzodtek az atfuvasok miatt.Ellapatoltam, lesoztam, aztan a haz elott a jardat is.Ott csak sozni kellett.Ahogy sejtettem elore, a fejfajasom elmult.
Nehany ora mulva a havazast onos eso valtotta fel, megint pingvin jaras lepett hatalyba...viccen kivul, a varost lezartak, du 1kor mindenkit, akit csak lehetett hazakuldtek, a rendorseg felszolitotta az embereket az otthon maradasra.Estefele eros esore valtott, majd eljfelkor ujbol hovihar jon...most este fel 9 van, az utcan csak a hokotrokat hallom, soznak erosen.Allitolag ejfeltol megismetlodik a mai nap.
Kulon figyelmeztetest adtak, a partot keruljuk, a hullamok atcsapnak az uttestre..ilyen mar nyaron is volt egyszer.Abszolut crazy az idojaras allapitom meg.
Panda egy napos tavollet utan jott haza, tudja nem engedhet meg tobbet maganak, kulonben nem allok vele szoba sokaig.Azt nehezen viseli plusz olyankor sokaig nem mer elmenni itthonrol:) Egyszer elmaradt azt hiszem 3- vagy 4 napig, ugy megnehezteltem, hogy amikor hazajott duhomben el is fordultam tole..o jott, dorgolozott, engesztelt volna..ritkan haragszom, de akkor emlekezetes meg a macskanak is:) azota egy nap a leghosszabb csavargas.

A to amikor kek, szurke es zold...



 +1